søndag 28. mai 2017

Velkommen til bords...



...sa kjerringa og overraska familien med bespisning ute. Det er ikke så ofte det skjer,rett og slett fordi hun må passe seg for solen. Men i dag var det mildt og deilig selv om solen hadde stukket av,og da fikk jeg det for meg at det skulle dekkes på ute.



Middagsvalget var enkelt, for i dag var det visst Hamburgerens dag.
Da var vi ikke vanskelig å be liksom,hihi!


Faktisk var det mange rundt bordet som var interessert!!!!



Skjønt på bordet med lett blanding sommerblomster og grener fra epletre som ei viss kjerring snek til seg, hysj hysj!


Herlig å nyte utsikten,langt uti fjorden,eller langt opp på fjella.Eller bare rundt seg der man satt...alt har blitt så grønt og frodig nå ,og blomstrene begynner å komme for fullt.Det meste her i huset er "hjemmelaget" - jeg tok flittig frø i fjor og det har det blitt mange planter av ,- veldig gøy å få til selv synes jeg!



Ikke alle rundt bordet var like interessert i å bli tatt bilde av...
spørs om frøkena er lik mamma´n som har kameraskrekk?
Bilde ble det uanett hihi! Og til og med et blogginnlegg...

...man kan dåne!


3 kommentarer:

  1. Ja nå dåner jeg også....
    så gøy å se du blogger,herlige forsommers bilder
    skjønne Martine begynner å bli stor
    ikkje så lett å få di med på bilde da nei
    får helt vont av deg ,som må holde deg unna sola...
    ønsker deg en søt sommer Tove :)
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så morsomt å se liv i bloggen igjen! Koselig å spise ute, hvis været tillater det. Det luktet nok nydelig av hamburgerne, jeg så blikkene til hundene! Så mye fine blomster du har sådd.En aldeles nydelig tid vi har foran oss nå. La oss bare nyte den!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hvor er det dejligt at se og høre fra dig igen kære Tove
    Det er så fine billeder af et smukt dækket bord. Så flotte hundene er og den søde pige, kan man lige ane er rigtig smuk, nok som sin mor.
    Skønne skønne billeder af en herlig tid.
    Rigtig dejlig dag

    Klem Lone

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.