tirsdag 14. februar 2017

Et par spann med maling....


....da er det årets romantiske dag folkens - her har man ingen forventninger om at det skal ha noen konsekvenser for egen del. Ikke alle mannfolk er like flink med dette med blomster og gaver, - det er ikke noen overdrivelse å beskrive min gubbe som en sådan ;)
Så da må kjerringa ta saken i egne hender skal det bli noe!


Suste avsted i dag tidlig med et klart mål...en nydelig bukett skulle anskaffes. Men så er jeg jo ikke helt enkel i smaken heller da.... på de fleste butikker kunne det virke som om røde roser var tingen det skulle kjøpes i dag. Røde roser er ikke meg,så da var det bare å snu i døra! På et eller annet slags vis havnet jeg inn på Obs Bygg fordi jeg skulle sjekke noe,og endte opp med å kjøpe to spann med gulvmaling.Syntes nå i grunn og bunn det var nesten den beste "gaven" jeg kunne få jeg...og gliste godt inni meg på vei ut :)



 Men så var det de blomstrene da. Jeg kunne ikke gi meg helt enda,selv om bukett virket håpløst.Som en liten trøst tenkte jeg at jeg kunne stikke på Plantasjen og se om der var kommet flere stiklinger eller annet fristende ...jeg er jo i hagemodus allerede!



 Jeg fant,jeg fant !


 Ingen frø.Ingen stiklinger.Jeg fikk klare meg med malingen tenkte jeg på vei bortetter gulvet på Plantasjen.Men plutselig,rett fremfor snyteskaftet hadde det kommet en liten avdeling med løker. Åh,tenkte jeg mens hjertet tok en liten salto inni brystkassen...kunne det være at jeg fant den fiiiiine Georginen jeg har sett på bilder? Jaaaaa! KJerringa hadde hellet med seg og i siste esken fant hun det hun har tenkt på hele høsten og vinteren så langt :Cafe au Lait! 



Så mitt råd til alle damer etter dagens handel er som følger,- det er  best å ordne gavene selv.Jeg "fikk" det jeg ønsket meg mest,- maling og løker. Alle de nydelige bildene er hentet her ;)

5 kommentarer:

  1. Bra jobba skjønne Tove :)
    sånn skal det gjøres !
    da får en jo akkurat de en liker best
    kos deg med maling
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Morsomt Tove. Høres litt ut som meg haha
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er den smukkeste blomst og jeg har allrede i december bestilt to knolde af Cafe au lait. Den er så bedårende smuk.

    Rigtig skøn dag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlett
  4. Ljuvligt! Vilken blomma! Jag måste ha några i sommar....måste!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  5. Oh, so beautiful dahlias!!
    And gorgeous photos!

    Have a lovely day!
    Susanna

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.