torsdag 12. januar 2017

Best fra innsiden...


...selv om det stundom kan være ganske så forfriskende med en regnværstur så synes jeg vi er ganske så mettet på det punktet for tiden. Ut må jeg,men synes regnet er mye bedre fra innsiden!


Nede i vinterhagen føles det nesten som å være ute,men man kan godte seg over å være inne likevel :)
Regnet kan bare pøse på -det er nesten koslig å høre på.



Det er ikke fritt for at man kaster lengtende blikk ut av vinduene - nå går vi mot den vidunderlige våren dere :)
Klesvask på snora,blomster oppetter veggene.
Undres på om Wisteria´n min livner til til våren igjen?


Noe som skal livne til er ihvertfall dette rommet.Enda er det ikke ferdig - etter at vi fikk opp vindduer og vegger viser det seg at det lekker inn litt vann ovenfra,der vi har støpt veranda over. Så det må fikses til våren. Likedan er de uendelig vakre gamle pardørene mine litt vanskelige å ha med å gjøre,- materialet lever veldig og utvider seg alt etter været,sånn at vi ikke helt har fått den til slik som den skal være enda.Må finpusses litt! Så den gamle,skjønne sofaen står egentlig tildekt enn så lenge,men av og til må kjerringa ned å få "the feeling"! Sånn som i dag.Av med tepper og styr og stell og frem i lyset med den,og videre forestille seg det som skal skje etterhvert! Kjekt å ha noe å glede seg til..

..spesielt når det regner :)


4 kommentarer:

  1. Herlighet, den sofaen dåååån. Helt nydelig. Gleder meg til å se når du har fått vinterhagen ferdig.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Smuk er din vinterhave Tove. Sådan en står også meget højt på mine ønsker. Men tror der vil gå masser af år, desværre.
    Jeg ville nyde lyden af regn mens jeg ville slænge mig i din underskønne sofa.

    Rigtig skøn weekend
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare en helt vidunderlig smuk sofa. Jeg bliver helt misundelig på den gode måde. Og en havestue har jeg altid drømt om, og jeg bliver ved med at tigge John om én, til han en dag forbarmer sig.
    Ja vi er begyndt at længes efter foråret, og vi kan håbe det snart er på vej.
    Her har det også regnet helt vildt, men idag er frosten sat ind igen.
    Så nu skal der gåes med hunde i frost og smukt solskin.

    Ønsker dig en helt vidunderlig og dejlig weekend
    Knus Lone

    SvarSlett
  4. Vackert inlägg med vackra bilder...som vanligt :)
    Önskar dig den bästa av tisdagar.
    Kram Titti

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.