torsdag 25. august 2016

Porsgrund inntar bygda...


...og det må jeg jo markere på mitt eget sett og vis!
Overraskende nok (not) med Porsgrund Porselen av det litt eldre slaget,litt mer min stil :)


Kom visst en katt snikende også  (merkelig sant?) - spørs om Pøffen også har sansen for gammelt styr og stell?




Stråmønsteret er vel kanskje det eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpt  på Porsgrund, det er bare helt nydelig.Nå er det ikke sånt at de andre servisene ikke er fine,men jeg har jo solgt dem i 10 - 12 år og er derfor litt "lei" av dem.Men når det er sagt synes jeg det er veldig kjekt å få Porsgrund Porselen Outlet butikk på Devoldfabrikken...nå ble mangfoldet plutselig litt bedre og  spennende!De har visst forskjellig annet enn Porsgrund også! 
Slett ikke verst alt som dukker opp i lille bygda vår :) 


Skal nok ha meg en tur ut og snuse litt en dag,tenk om de hadde en krok meg gammelt porselen også?

Jada,det er lov å drømme :)




Ser dere den sjarmerende døren i bakgrunnen da?
Den kom i helgen...skal fortelle mer om den saken i morgen forhåpentligvis - kan berette at intet mindre enn et lite underverk har skjedd,- bare for å pirre nysgjerrigheten ;)


Ønsker med dette lille potpourri´et av PP-porselen og nogo attåt lykke til og hjertelig velkommen !



7 kommentarer:

  1. Ojojoj, det høres både spennende og farlig (dyrt) ut....... Skulle ønske det var hos oss! Har hatt problemer med å legge igjen spor hos deg en lang stund, så dette var gildt!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Så skønne billeder Tove 🌸 det er så smukt det porcelæn, og katten også ;0)

    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Så glade sommer billeder søde Tove:)
    Er vild med koppen på den grønne skammel. Virkelig smuk.
    Glæder mig til at høre mere om dit underværk.......

    Rigtig skøn helg
    Charlotte

    SvarSlett
  4. så masse fine bilder
    av dine vakre ting Tove:)
    ja drømme må vi:))))
    gleder meg til å høre om døra
    fin lørdag til snille deg!
    klem Eli:)

    SvarSlett
  5. Helt ljuvliga bilder....
    Kram från Titti

    SvarSlett
  6. Hvilken drøm av gammelt porselen og god fotografering! Ja, gammelt porselen er mest sjarmerende, men det er spennende å se det nye også. Speseilt når det er outlet og man betaler mindre. Siden denne outletten er så langt unna, er det gøy om du forteller mer etter at du har vært innom...er det feks en drøm av en nostalgisk krok der? Døra er nydelig, det blir et spennende prosjekt å følge! God helg!

    SvarSlett
  7. Your sweet cat is so cute and everything is pretty.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.