lørdag 18. juni 2016

Finn deg en stol!!!!!!


 



Dette innlegget krever av sikkerhetsmessige årsaker lesere i sittende posisjon! Dåne-klask-rett-i-bakken-faktoren er skyhøy -
aaaaaaldri har man vel sett noe så lekkert laget av gamle vinduer?
Og aaaaldri har ihvertfall ikke jeg tenkt sterkere på at jeg skal jaggu meg finne plass til et lite "she-shed" i hagen vår også! 
Eller drivhus - kall det hva du vil!


Rett og slett et lite "skur" hvor madam´en i heimen kan samle alt "skrimmel-skrammel" som følger med hagebruk...alt av potter og sådant,og i tillegg kanskje ha en liten sitteplass man kan slenge seg nedpå når man har behov for det.Med masse herlige skatter som pirrer kreativiteten..just presis som dette lille huset her som var perfekt både utvendig og innvendig og får hjertet til å ta kruseduller inni brystkassen min! Gamle vinduer som skal kastes anyone???? Jeg tar gladelig imot!!!! For en vakker dag...

....en veldig vakker dag!!!!!



10 kommentarer:

  1. åj åj,noe så vakkert da..
    Er jo bare å drømme seg bort .
    Nyt dagen.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Gud hvor er det bare smukt Tove:)
    Du sætter virkelig mine hjerne celler på arbejde. Sådan et hus må jeg da bare have. Men nu har jeg ikke flere vinduer, efter jeg byggede glas huset......
    Så nu skal der samles ind igen.....

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Åhhhhh det er jo fuldstændigt bedårende 😍 jeg er helt blæst væk, og må bare finde en måde, at få lavet noget i samme stil, her i min have.
    Fantastiske billeder. Tak for det Tove 🌸
    Rigtig god eftermiddag

    Knus Lone

    SvarSlett
  4. Kjempe nydelig :) I de omgivelsene må jo alle bli romantiske :)

    God sommerklem fra Monica

    SvarSlett
  5. Bare sååå nydelig. Skulle gjerne hatt en haug med vinduer og en stor dose pågangsmot.
    Klem

    SvarSlett
  6. Sukk og dååååååån, så utrolig vakkert!!!!!
    Ha en fin dag vennen!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Ja så ska det se ut, oj så himla fint och mysigt!
    Önskar dig en glad och solig dag...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  8. Godt jeg fik fat i stolen, som du anbefalede.
    Her var det jo bare om at drømme sig væk.
    Jeg kan læse at jeg ikke er den eneste der ønsker mig sådan et.
    Drømmene lever videre......
    Klem Lonni

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.