søndag 7. februar 2016

Smelt...


...jeg har lenge drømt om en lekehytte i hagen.Nå har ungene begynt å bli såpass store at de knapt nok hadde brydd seg så mye om den,men lysten min er like stor fordetom den! Og jeg vet forsåvidt akkurat hvordan den skal se ut også,men da jeg via en konto jeg følger på instagram kom over dukkestuene til Lektema.se hos søta bror bare måtte jeg dele noen bilder! Desse er bare så forseggjorte og skjønne
- man kan jo nesten få lyst å flytte inn selv ;)


Jeg har mang en gang drømt om å kjøre med stor varebil til Sverige og fylle den opp med diverse små og store skatter....varebil har vi stående her så det skorter ikke på det men nå spørs det om man skulle oppgradert det til bil med lasteplan,og kran?
Hadde ikke hatt noe i mot å kjørt hjemover med en sånn fangst!






Her er det bare å velge og vrake,- her er nok dukkestuer som passer i stilen til de fleste hus og hager.
(Jeg ser igrunnen opptil flere som kunne passet her,typisk meg)


Det skorter ikke på detaljene,- legg merke til vinduskarmene med prinsessekrone på toppen på denne hytten! Og alt det andre selvfølgelig.Fantastisk!
Under ser du noen bilder fra fornøyde kunder.Skjønner godt de er fornøyde ja ;)








Lektema.se har også et søsterselskap som leverer utsmykninger til hus...og andre prosjekt.
Se på dette prakteksemplaret av et hus....det står på sidene til Lektema at det befinner seg et sted på kysten på vestlandet i Norge og jeg tror nesten jeg vet akkurat hvor....Skodje? Fineste huset som finnes i såfall!


Her er også et kundebilde og det er bare å nyte.Konsollene som er brukt er ikke ulike de jeg selv har brukt til tørkestativet mitt ute i hagen,og jeg håper virkelig på at jeg kan finne et sted å bruke slike konsoller igjen - bare for å ha en rød tråd. Om det blir på en lekehytte gjenstår å se,- hodet fantaserer jo også om et fint hønsehus så en eller annen gang et eller annet sted skal det nok bli en råd med det!Og for de som bor litt nærmere svenskegrensen enn meg og som faktisk skal kjøpe lekehytte til sine søte små - 


- er det noe å lure på da?


8 kommentarer:

  1. Oh my god. Her var det virkelig mye fint å velge i.
    Men tror du trenger noe med mulighet for å stå oppreist inni.
    Få deg ei Drengstue som passer til din stil du også.
    Det er verdt hver krone. Ha en fin søndagskveld.
    Stoooor klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Kæreste Tove.
    Hvem kunne ikke tænke sig sådan et smukt legehus. De er gude smukke. Åh jeg ville sove der ude om sommeren. Er da helt betaget må jeg sige. Så flotte...
    Det hvide hus er vildt imponerende. Åh gid jeg havde dette hus. Så smukt og fyldt med detaljer...

    Rigtig skøn søndag aften
    Charlotte

    P.s
    Jeg har på min blog givet en beskrivelse til dig om fastelavn. Så du ved hvorfor vi gør som vi gør... også med kattene på grenene:)

    SvarSlett
  3. Så mange fine, likte det første gule ekstra godt!!
    Ha en ny fin uke, Tove!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så mange fine, likte det første gule ekstra godt!!
    Ha en ny fin uke, Tove!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. wow er jo så poppis med små hus nå
    så kansje
    dette er no for oss ja
    takk for titten
    søte venn
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. For noen nydelige hus og utsmykninger :) Ja du får oppgradere bilen med kran sporenstreks, hi hi :)

    Takk for koselig kommentar hos meg- var litt nervøs for resultatet, så varmer med gode tilbakemeldinger :)

    Ha en fin dag Tove

    Klem Monica

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.