fredag 12. februar 2016

I skammekroken...


 ...man skulle nesten tro jeg var trykt inn i denne kroken både titt og ofte - jeg er så glad i tingene her og blir visst aldri lei av å ta bilder av dem heller!Men det blir nok litt sånn finn fem feil;)




Men noe har faktisk skjedd her også!Sikkert bare jeg som legger merke til det men det er jo jeg som skal legge merke til det også så da er det ikke så nøye.....jeg har snudd de turkise dørene mine for på den andre siden er de faktisk talt grå!Det har jeg ikke visst engang,enda så mange år jeg har hatt dem!elsker jo det turkise,men det var godt med litt forandring lell!Elsker grått også jeg :))


Denne nydelige engelen fikk jeg i julegave med min søster - hun kunne ikke fatte og forstå hva jeg ville med den men den traff med en pil rett i hjertet mitt!Nydelig å pynte med inne...og etterhvert ute også er jeg sikker på!!!!engelen blir nok flyttet akkurat like mye på som alt annet i huset...

...sånn går no dagan´



6 kommentarer:

  1. hei på deg:)
    så masse fine detaljer du viser her søte deg
    enelen ...nydelig
    så gøy med døra som du kan fornye med
    nyt helga søte Tove:)
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hejsa Tove.
    Sikke mange fine billeder vi får lov at se i dag. Eller det gør vi nu altid...
    Er da total vild med din engel og kan godt forstå den skød dig lige i hjertet. Det ville den også gøre ved mig:)
    Smart at døren har to farver, så kan den jo vendes alt efter humør:)))))

    Rigtig dejlig weekend
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Det at du er ei dame med et stort og varmt hjerte, det er helt sikkert. Dermed så elsker du både turkis og grått:) Nydelig vakker dør som alt det andre vakre du har. Kos deg masse :)

    God helg klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Så fin farge det var på døren din. Bra du sjekket. Jeg får ta en titt bak min også, så får jeg kanskje meg en overraskelse, haha. Koselig krok med mange flotte ting, Tove.
    Ha ei riktig fin helg
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.