søndag 29. november 2015

På tide...


...ja egentlig er det så mangt som er på tide (og vel så det) her i heimen!Vi kan jo begynne med desse to pluss en til som slett ikke ville være med på bilde - skal si kattungene har det travelt for tiden og er høyt og lavt og har en energi ihvertfall jeg kunne tenkt meg en liten dose av!Vi har så langt bare antatt kjønn på dem og tenkt at det ser ut som et par jenter og en gutt,- eller var det omvendt?Ihvertfall må vi finne ut både det og hvor gamle de er..er stygt redd for at det begynner å bli på tide for dem å finne nye hjem snart, snufs!Men ting som er på tide står i kø,så man blir nok ikke arbeidsledig denne uken heller!Det begynte egentlig så bra både det ene og det andre!For eksempel var jeg særdeles fornøyd med meg selv når jeg allerede i Oktober kjøpte de aller første kalendergavene.Fire ting til hver kalender.Men det stoppet visst der så nå må ho mor i huset få ut finger´n for det er et par skeptiske barn i heimen som lurer på om det virkelig er sant at det bare blir fire pakker på kalenderen i år????? Eller tuller mamma som vanlig??
Det får vise seg om nøyaktig et døgn,hihi!

Så var det visst første advent i går!Host og hark.Det også begynte så bra,allerede i forrige uke var jeg på loftet og snuste opp stjernene til vinduene.Problemet var bare at når selve hovedstjernen skulle brettes ut så var den ikke helt med på moroa og endte opp på bålet til slutt da det ikke var mer håp igjen!Selvfølgelig...den ene gangen hittil i livet da jeg faktisk var tenkt å pynte til jul allerede før Desember´n var her! Adventsstaken sa også farvel i år,så her var det ikk eet eneste lys å oppdrive i går - noe så trist!I helgen har jeg ikke hatt tid til noe handling av såntslags nemlig(vi får nemlig ikke tak i her i bygda men må litt lenger vekk),men i dag bør og skal det vel skje!
Så denne mandagen våknet jeg og føler meg litt bakpå,men har bestemt meg for at jeg skal rekke utrolig mye i dag og kroppen skal sannelig får henge med!Så....derfor blir det bare hei og hå så lenge her så håper jeg på å rapportere om litt bedre tilstander etterhvert !! ;)

God ny (stressfri) uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.