torsdag 19. november 2015

Man tager hva man haver....



...og det man finner! Naboen lurte veldig når han fikk se meg klatre nedetter "jungelen" for å dra mose av noen stener...hva skulle jeg med det liksom? Kunne ikke gi han et godt svar,siden jeg ikke helt visste selv for som jeg sa:tingene blir til underveis :)


Koslig å plukke litt her og plukke litt der!


Og det som egentlig begynte med at jeg bare skulle være litt sosial og være sammen med Gubben utenfor dørene når han skiftet dekk i formiddag,og kunne plukke litt granbar samtidig, utartet seg visst veldig.Plutselig var det mye mer enn granbar jeg plukket!


En salig blanding av naturmaterialer,gamle skatter,zink,kaffikjeler og kasseroller...her har vi ingen begrensinger visst!




Selv om jeg egentlig synes den første snøen som er meldt snart daler ned er i tidligste laget så gler jeg meg likevel.Det har vært nok våte,skitne labber på en stund nå. Dessuten ser jeg for meg alt dette jeg har drakset frem med et snedryss på seg,det må vel bli koslig det vel??? Gubben trodde jeg hadde klikket når jeg begynte å pynte med epler ute,men epler skal der være!


Selv om det egentlig var vinterbekledning jeg hadde tenkt å gi plantebordet mitt så ble det visst litt julestemning også.Jaja,da er nå det på plass her ihvertfall!


Heldigvis har jeg flere steder rundtomkting ute som må pyntes så jeg har mer sånt kosearbeid å glede meg til :)


 Kosen varte forresten i begrenset tid,for jammen ble det kaldt å stå ute!Har ikke fått varmen i meg enda,og det er mange timer siden dette skjedde!Fyrer for harde livet,spørs om jeg må hoppe i boblebadet ute og ligge på koking en liten stund?



Alternativt kan jeg jo begynne å gjøre alt det jeg egentlig skulle gjøre i dag.....som plutselig ble glemt når jeg koste meg med dette prosjektet!Tror søren meg ikke jeg kan huske alt nå heller jeg...
...selektiv hukommelse er greit innimellom hihi - så får jeg heller gjøre i morgen det jeg ikke rakk i dag!


9 kommentarer:

  1. å dette er sånn jeg også elsker å holde på med
    så fint og vintergrønt
    med masse nips og naps
    flinke Tove
    håper du har fått varmen i deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Very nice Photos.
    Big hugs and kisses from Tatjana

    SvarSlett
  3. Så flink du er, så skjønt det ble, skikkelig jukekos ute��❤️.

    SvarSlett
  4. Ååå, så utrolig koselig Tove. Kjenner jeg blir i julemodus.
    Klem

    SvarSlett
  5. Endnu engang fantastiske billeder fra dig. Det er så man svømmer helt væk.
    Er totalt fascineret af din smukke emalje vask. Den emmer af skøn herlig heder.
    Rigtig skøn dag

    Charlotte

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅÅÅ så koselig det ble!!!!
    Jeg har begynt så smått ute jeg også.
    Pappa var så snill og ta med mange furukvister til meg på onsdag,
    så da fylte jeg opp både melkspann og potter.
    Tenkte å forsette i helgen, og kanskje sniker det seg frem litt jul inne også!!!
    Ble veldig inspirert her nå!!!!

    Ha en fin dag vennen min, her har vi både litt snø og rim ute og det er så fint!!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Det er så koselig hos deg - du har et drømmehjem <3

    Skjønt med det grønne granbaret.

    Har du boblebad du da så herlig- kos deg masse Tove :)

    God Helg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  8. I love the scene you made...much green and the apples are great too in that vase!
    Lovely greetings, Peetje

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.