søndag 29. november 2015

Heldige meg....



...tenke seg til en liten kommentar skulle bli til et helt abonnement!Men akkurat det skjedde :)
Bladet Norske Hjem skal nå komme i postkassen min,helt gratis,i et år.Blad-o-holiker´n meg er superlykkelig,ikke minst fordi dette bladet er supert fra a til å!Veldig faglig sterkt,- her er alt om gamle,tradisjonsrike bygningsdetaljer for dem som er interessert i det.Og det er det heldigvis mange som er,slik at tradisjonene og ikke minst gamle hus blir tatt vare på.Og noen nye som blir bygget i gammel stil også.Nå bor dessverre ikke jeg i et fullt så gammelt hus men likevel er jeg veldig opptatt av og glad i alt sånt!Og sniker inn litt gamle detaljer her og der som dere vet :)


Kommentaren som gjorde susen var som følger:
Norske Hjem er mitt favorittmagasin fordi.....

"For et flott og herlig blad Norske Hjem er.Her drømmer jeg meg bort i flotte bygninger,får inspirasjon og tips...helt ned til de minste detaljene som er så viktige og var så flotte før i tiden! 
Nummeret med Glassverandaer var nesten for mye av det gode,- så utrolig mye fint som der var!! Mye god informasjon som man kan gjøre nytte av,et blad man ikke kaster men heller ser om og om igjen!
Kvalitet fra begynnelse til slutt!"

Og akkurat sånn opplever jeg bladet :)


Det gledes til mange flere kosestunder med kommende utgaver,tusen takk til Norske Hjem som trakk meg som vinner av abonnementet! Må bare legge til at jeg synes at annonsørene i bladet også er veldig interessante,her finner man virkelig produsenter som lager det helt spesielle til Norske Hjem med sjarm og historie !!!
Et blad jeg anbefaler !



1 kommentar:

  1. Så koselig da ;) Flott blad æ få hjem i postkassa.
    Ha en fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.