mandag 12. oktober 2015

Heisann verden...


..og jammen er verdenen både stor og spennende har våre skjønne små kattunger funnet i de siste dagene.Nå er de nemlig kommet seg skikkelig på beina,løper rundt og kryper opp over alt,for ikke å snakke om inn i alt og nedi alt!


Litt over fem uker er de nå faktisk...synes vi nettopp satt og fikk med oss fødselen ned på badet! Og nå begynner de å bli bra skjønne også,pelsen vokser og de er mer som noen deilige små hårballer som fyker rundt som turboer...eller sover bedårende søtt sammen


Men samme hvor skjønne de er så er det jammen ikke lett å få tatt fine bilder av dem!Ikke snakk om de klarer å stå stille i et sekund 


Tre stykker er her,og de resterende familiemedlemmene kaller dem Jimmy,P4 og Kiwi!!!!! 
Navnene var det Gubben som klarte å få ut av seg,- jeg har aldri hørt verre må jeg bare si.Og ikke skal de hete det heller...for det første må vi jo finne ut kjønn på skjønningene og for det andre må etterhvert nye eiere få finne navn på dem!
Det eneste som konstateres så langt er at de er helt uimotståelige..

...og at det blir flere bilder etterhvert ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.