fredag 21. august 2015

The Jan Thomas feeling....












...dagene vi har er bare helt fantastiske.Og jeg føler meg som Jan Thomas!Da tenker du kanskje solbrun...men neida,det er en betegnelse jeg helt klart ikke kan bruke om meg selv.Det var før det!
Jeg tenker på kinnene.Fulle av Botox eller hva det nå enn er,det ser ihvertfall en smule unaturlig ut. Og slik er mine kinn også,hihi!
Hevelser under øynene og i kinnene grunnet utslett grunnet solen eller hva det nå enn er gjør at jeg nesten skvetter hver gang jeg ser meg i speilet!Må jo bare ta det med humor,og det er klart jeg setter en ekstra spiss på det når jeg skriver om det her men det er et faktum!Ansiktet mitt er unaturlig!
Enda verre var gårsdagen,da fikk jeg en Adolf Hitler følelse også,siden jeg hadde fått så mye svie/tørr hud mellom nesen og munnen slik jeg følte nesten der var pålimt en liten bart à la den han hadde!Gru på jord,for noen assosiasjoner man skal få i hodet sitt,- jeg lurer nesten på om det har klikket for meg!
Jaja,det var dagens skråblikk på galskapen man lever i,sannheten er nå likevel at fytterakker´n såååå fint det er om dagen!!!
Jeg sniker meg ut på altanen innimellom - skuer utover,nyter blomstrene og gir dem litt vann så de ikke tørker ut.
Så er det like raskt inn igjen! 
Ut i hagen og henge opp litt klær,kjenne varmen fra sola.
Små deilige turer med hundene.
Det går an å nyte - i små omganger!

Takknemlig for deilige dager



4 kommentarer:

  1. Såå flott det er hos deg Tove mora <3 Meeen LIKER IKKE at du har fått UFRIVILLIG "botox" i ansiktet, uff og uff :( og du klarer jommen å se det komiske i dette, Tove du Tove ;)

    Ønsker deg en god helg!

    Klem Bentevenn

    SvarSlett
  2. Ja nå har vi det fint om dagene. Sommer`n vi ventet på, kom tilslutt .Da er det bare å nyte !
    Å for en nydelig veranda/uteplass du har.
    Ønsker deg en fin helg og god bedring.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk uteplass og så flott utsikt! Leit at du skal ha så mye plager, Tove!
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.