lørdag 1. august 2015

Litt sånn Vingle-Petter....


...jammen var det vanskelig å plukke ut det fineste bildet av desse to vakringene!For de som eventuelt føler at de kjeder seg nesten helt fordervet så kan de jo finne fem feil/forskjeller på bildene eller noe sånt,hihi!Tenke seg til at i dag hadde jeg hellet med meg og fikk knipset dem mens de koste sammen...som regel når jeg leter frem kameraet og skal ta bilde av kattoghund-idyllen så skal man være knallsikker på at en av dem reiser seg opp og forlater åstaden!
Men i dag ble det ordnings og det var det nok en meget god grunn til,for det er nok ikke tilfeldighetene som rådet -
Pisty (hunden) er nemlig hele 7 år i dag.Snufs..godgutten himself begynner nesten å bli pittelitt gammel!!!


Men heldigvis er han frisk og sprek alderen tatt i betraktning og vi håper å ha han hos oss minst 7 år til - men hva neste dag bringer vet jo ingen så det eneste vi skal konsentrere oss om er å være glad i han og kose med han hver dag som går.Og det må vi jo med oss alle,to eller firbeinte!

Grattis Pisty-gullet! 


7 kommentarer:

  1. Å milde Moses så vakre innlegg her da! Og DET vakre bilde av bursdagshunden.....nydelige!
    Så kos å titte innom bloggen igjen ;))))
    Kiss and løve til deg og gul.. Klumpen ;))) tog du an??

    SvarSlett
  2. Fine bilder av dine firbeinte gull.
    Tida fyk!

    Fin august veke :-)

    SvarSlett
  3. De er nydelige :) Og gratulerer til Pisty. Ja det er ikke bare lett det der med å ha dyr- Leo er snart 8 så kjenner på det vi også.
    Vi får nyte og gjøre det beste ut av de dagene vi har.

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Hallo !!!

    Jeg er forelsket i hunden din !!! Jeg ser og jeg kan ikke stå fyren han gjør !!!

    Jeg var nær ville sikkert riste og kysse ham mye !!!

    Jeg elsker hunder! Jeg har 6!

    Kisses!
    Pri

    SvarSlett
  5. gratulerer til Pisty nydelig vakker<3
    nydelige bilder
    som maleri
    håper du har det bra Tove vennen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Herlighet for en nydelig hund, og så var det skapet da, fantastisk fint. Hvor i all verden har du fått tak i det?
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder av herlige firbeinte!!...
    Nåkke av den mest elegante rasen ein kan få og er berre såååå biledvakre. Afganer vil altid vere ein liten "hemmelig" uoppnåelig draum ;)
    Klem -Anja-

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.