mandag 10. august 2015

For noen åpenbarelser...


...hildrande du folkens sier bare jeg,tenke seg til at pittesmå frø skal gi sånn glede!!!!
Jeg var veldig spent da frøene jeg hadde bestilt på ebay kom i jorden i vår,- fikk jeg det i det hele tatt til,og ble de slik som på bildet???? Hadde jo aldri prøvd før!Det kunne se skummelt ut i vår med kalde dager og nedbør,men joda....valmuefrøene mine vokste seg oppover og oppover.Og oppover.Jeg lurte retten og sletten på om det i det hele tatt skulle komme noen blomsterknopper? Men etterhvert laget det seg til det også,og her en dag....WOOOOOW sa kjerringa da hun gikk ut døren og fikk øye på den fargeklatten i Valmueblomsterpotten!For en blomst!!!!!! Og slik gikk det til at jeg har wow´et omtrentlig daglig når jeg har åpnet ut-døren og tittet ut....stadig nye,vare Valmuer har åpnet seg og tatt pusten fra meg!!!De varer ikke mer enn en dag,altfor lite så fine som de er spør du meg men den saken kan jeg nok ikke gjøre så mye med.
Men tanken er at Valmuene skal få gi enda mer glede,for jeg skal selvfølgelig plukke frø fra den store frøkolben når den er klar!
Tror og innbiller meg den skal bli litt brunere først!
Jeg får prøve og feile og lære og forhåpentligvis lykkes!

Gøy å eksperimentere :)


4 kommentarer:

  1. Wow :) De er nydelige. Ja helt utrolig hvor vakkert noe kan bli bare ut av en liten prikk. Men tenk på oss også da Tove- du var bare en liten prikk du også en gang :) Skapelsen er endelig vakker.
    Og - det er den nydeligste tissepotta jeg noen gang har sett :)

    Ønsker deg en fin august måned :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Uendelig skulle det nok være :)

    Klem igjen :)

    SvarSlett
  3. Georgious picture, thanks a lot. Two of the boxes are mine too :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.