torsdag 4. juni 2015

Fort i svingene...


...ja her skjer visst ting før jeg nesten vet det selv!
I går skulle jeg vaske litt på Linus sitt rom siden vi hadde flyttet litt om der inne,men plutselig stod jeg midt i mellom rommene til ungene med en malerkost i hånden.
En tanke jeg ikke en gang hadde tenkt,før det skjedde!
Der skulle det nemlig tapetseres,men etter x antall ganger frem og tilbake med låning av tapetbøker og like langt hadde jeg kommet meg...dvs ikke langt i det hele tatt så ble det til at jeg klasket på litt maling,ihvertfall midlertidig.Men det var ikke så dumt det!
Ordtaket Forandring Fryder lever nok en gang opp til forventningene!
Så nå har jeg malt både en og to og tre (små) vegger,en helt passelig ting å gjøre når foten fremdeles er hoven og vond og jeg prøver å ta det med ro.Men kan jo ikke sitte på baken hele dagen for det vel? Fargen er litt mer blå i virkeligheten og heter faktisk Gustaviansk Blå - men jeg har marmorert den litt slik den får et litt røffere uttrykk og kan minne litt om betong :)
Fargen blir også en fin overgang til Falsterbro-tapeten jeg skal ha i vinterhagen som kommer opp dør i dør og til tapeten som er lenger oppe i gangen,den samme som på kjøkkenet.Føler at akkurat denne fargen binder det hele sammen så det var helt sikkert meningen at jeg plutselig stod der og malte...

..hurra for impulsivitet!



2 kommentarer:

  1. å dåne for ein fin lampe
    ja hurrrrra for maling
    rakt store forandringer
    god bedrin med foten
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hi, hi, ja impulshandlinger er av og til de beste og så gøy med forandringer. Jeg har malt ferdig en gammel skjenk og er så glad og fornøyd. Har bare ikke kommet så langt at jeg har orket å ta bilder av den enda og lagt ut :) Sommeren lar vente på seg og med regn, regn og atter regn samt en gradestokk som enda ikke har vist over 10 grader i år, ja da kommer alle basseluskene og slår seg ned. Godt å komme innom her og få et lite energikick igjen :) God bedring med foten din Tove og en herlig fredag til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.