onsdag 22. april 2015

Biiiingo ropte kjerringa....


...et "Bingo" som forøvrig har vært innklemt i kropp og munn så altfor lenge,i påvente på å endelig få komme ut den dagen da kjerringa endelig ville finne døra si!

For kjerringa her har nemlig lett.I minst et år.
EN dør er tross alt ikke en dør,- og når man vet hva man vil ha så er det bare å lete.Finn,Blocket,Tradera,overprisede brukthandlere på nettet.Næææææ...man er tross alt Sunnmøring og venter til det rette tilbudet dukker opp.For dører har jeg sett en del av,den ene fine enn den andre.Prisene har vært skyhøye,selv om de er gode og gamle,noen henger såvidt sammen men penger skal de ha ja ;)

Men det var visst meningen å lete så lenge.For det resulterte i at jeg fant denne fantastiskheten som kommer til å bli sååååå fin i inngangspartiet på vinterhagen vår.Lykke-funn!
Matcher rekkverk og annet som er kryssformet på/i huset vårt perfekt

Er det rart man roper Bingo?



Selgeren hadde visst en dør til...hjertet til bløtfisken her syntes jo nesten synd i den som måtte skilles fra "slekten" sin!Så med litt lettere hodevridning (forbausende enkelt faktisk) så fant vi ut at vi egentlig trengte en ny dør både på verandaen,inngangsdør og bakdør så det skulle ikke bli noe voldsomt problem å få plassert den enkle varianten heller!Så vi slo jaggu til!
Nesten for mye av det gode gitt,jeg er enda i 100 1000!!!
Nå gjenstår det "bare" å hente dørene,eller få dem tilkjørt - de er selvfølgelig på andre siden av landet omtrent!Jaja...trøster meg selv med at det nesten ble fra nabolandet så da får vi heller være fornøyd - så kjekt det skal bli å få se dem i virkeligheten.
Men bildene er jaggu ikke så dumme de heller.
I am in love!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med noen aldeles nydelige dører!!

    Ha en fortsatt fin uke, Tove:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Å dåne
    hadde kjørt ett stykke for disse dørene ja
    så heldig dere var som fikk taki di
    kommer til å bli knallfint
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.