onsdag 11. mars 2015

Helt perfekt....


...takk til Plantasjen-folkene som på et eller annet mystifistisk vis hadde skjønt at "noen" hadde veldig lyst på Tusenfryd!
Noen var nemlig meg,- på vei til et lite akutt hudlegebesøk svingte jeg innom for å se om der var noe spennende og gjett om!
Hoppet nesten i taket av glede,men siden taket på Plantasjen er såpass høyt og jeg såpass lav så slapp vi det smellet!



Egentlig vil man jo bare være hjemme og styre i hagen slike dager.
Den vårdagen liksom!
Men lys-allergien min slo ut for fullt,begynte for et par dager siden så smått men nå var ansiktet mitt mer likt en Pizza Grandiosa enn et menneskeansikt så da var det bare en ting å gjøre - vise seg frem i all sin "prakt"! Nye biopsier ble tatt og det var bra jeg kom med såpass ferskt utslett visstnok,så får vi se om vi får noe vettugt svar denne gangen.Nå er jeg ihvertfall vel hjemme igjen,oppklipt og stripset nedenfor øyet for der mente han at jeg bare kunne ta prøven for der var det jo litt rynker likevel 
(Kjekk kar ikke sant,grrrr)




Godt man kan kjøpe med seg litt vårblomster og lage vårstemning inne når man ikke kan være ute!
Bellisene gjorde susen de,kvikket opp til tusen(fryd) og lever opp til navnet sitt får man si - og i likhet med meg skal de også få komme ut etterhvert!
Ungene derimot har ikke vært inne siden de kom hjem fra skolen,de har vært i boblebadet og kost seg ,i trampolinen og gjenopplivet gamle triks,de lager tullemat og tullesuppe av det de finner ute og leker sammen uten krangel!!! Det er ikke til å tro!!!!
Våren gjør visst godt på mange måter!!
La lykken fortsette ;)


6 kommentarer:

  1. En god klem i natten fra meg til deg!!!
    Og jeg er nå også lykkelig eier av en helig kanin,
    innkjøpt i dag i grønne nyanser!!!!

    SvarSlett
  2. Hallo snuppa)
    jeg har også kjøpt meg tusenfryd i dag<3
    uff som du plages får helt vondt av deg
    deilig for ungene å bade og kose seg ute
    natta skjønne venn
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Ja det er jammen godt at taket på Plantasjen er høyt- vil jo gjerne se ditt glade åsyn og muntre ord en god stund til :) Du kan det med å spre glede. Tusenfryd er nydelig- de også :)
    Men akk så kjedelig å styre med allergier for deg- håper de finner ut noe som kan virke bra så du slipper utbruddene. Ja, høres ut som en kjekk kar :)

    I dag skal vi på boligmessa på Exporama

    God helg

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder, full av vårglede:-) Ja, det merkes på humøret at dagene er lyser og man kan være mer ute:-)

    SvarSlett
  5. Finnes det noe bedre enn vår? Det rare er at jeg glemmer hvert eneste år, hvor glad jeg egentlig blir når de første vårdagene kommer. Herlig når energien og arbeidslysten begynner å titte frem :-) Fine dager til deg :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.