søndag 15. mars 2015

Bare måtte stoppe....


...og ikke er det første gangen heller.Men det er noe med dette huset som er så skjønt at om man ikke stopper og nyter synet av det,så kan man risikere alvorlige wisplash-skader når man suser forbi.Så fint er det!

De skjønne og ikke minst flotte utskjæringene kan ta pusten fra de fleste.Og jeg var igrunnen ganske så pustløs fra før for maken til flott dag å kjøre over ved fjell og fjorder på Sunnmøre skal man lete lenge etter.Man mister pusten bak hver sving,ved hver topp,ved hvert skjønne hus,flotte tun...ja egentlig alt!


Så da kan man ikke være annet enn fornøyd - til tross for en dag med " pustevansker" var det en opplevelse å ta turen til mine foreldres hytte på et lite koslig overraskelsesbesøk,det i seg selv verdt turen,men fy fader for en bonus med naturen og alt det flotte da!!!

Takknemlig!



6 kommentarer:

  1. Love the color! and your blog!
    Liefs
    Lia

    SvarSlett
  2. Du store min tid, så mange vakre hus det er på dine kanter!! Dette var bare helt nydelig og så godt å se at det blir tatt vare på også!! God og fin ny uke til deg vennen:-)
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Guri malla for et hus, har ikke sett maken! Helt nydelig!
    Drøm, drøm.......

    SvarSlett
  4. For et hus!!! Og hvor heldige vi er som kan glede oss over synet av det vi farer forbi, DET er hverdagsglede det!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.