tirsdag 3. februar 2015

Veldig bønnhørt...



...nå er det ikke slik at jeg skal skryte på meg så veldig god kontakt med han der oppe! Men den som styrer med vær og såntfornokke har ihvertfall fått med seg mine ønsker,og gitt oss snø!
I store mengder,og det er jo enda bedre :)


Alt er bare så fantastisk ute,og det er slik jeg vil ha det nå!


Det er bare å krysse fingrene for at snøen også kan få ligge litt,slik at vi kan få prøvd alt som er av vinterutstyr!
Jeg er klar for en heidundrandes sparke-tur...i fjor ble det faktisk ingen og det er vel trist?Det hører liksom med!


Småfuglene har fått mat med meg hver dag i hele "vinter" - men nå når det først er skikkelig vinter er det nesten vanskelig å mate dem fordi det snør kontinuerlig og maten forsvinner langt nedi!
Jeg får gjøre mitt beste og hive ut litt innimellom bygene,slik de skjønne små gjestene har det bra og kommer tilbake!
Det er så koslig med fuglekvitter rundt huset!



Flowers står det på veggen....snart blir det!!!
Bare kose oss med litt vinter først!


Vinterhagen er faktisk ganske fin synes jeg,og de tingene som står ute hele året blir ekstra skjønne med et melisdryss over seg


Må nesten le litt,forrige uke plukket jeg altså inn ferske persille fra urtehagen,men nå ble det en brå død skal jeg love!Som jeg gleder meg til å plante enda flere urter denne sommeren,og prøve meg litt frem på den spennende fronten !
(Snakke seg om gardskjerring hihi)


Men selv om snøen og vinteren endelig kom,er våren også merkbart på vei! Snøklokkene er snart sprunget ut! Solen og lyset er tilbake,og jeg må begynne med solfaktor 50!Hihi,ja da er det vår!

Takk for snøen!






6 kommentarer:

  1. Så nydelige vinterbilder!!!
    Det er fint med snø, det synes jeg også!
    jeg vil gjerne ha de 4 forskjellige årstidene,
    for da har vi hele tiden noe å se frem til!!!

    Og nå gleder jeg meg til våren, men det er godt med vinter også.
    Under teppet med tekoppen, og masse å se på tv, og lese bok,
    og ikke ha dårlig samvittighet for alt som skal gjøres ute.
    For den tid den kommer!!!!!

    Ha en fin vinterdag!
    Her er det også snø, sola skinner og det er -10`! Skikkelig vinter!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Ja, om vinteren er det best med snø - ikke så mye å finne på ute ellers. Vi er også så hedlige å ha et nydelig vintervær nå, med sol om dagen og nordlys om kvelden. Og akkurat nå er det jo fullmåne også. Herlig!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. A little snow always makes things look so pretty doesn't it? I loved ever lovely photo Tove!
    hugs from here...

    SvarSlett
  4. Fint med snø, men jeg som har masse av den synes det så veldig koselig ut med de
    Påskeliljene som stikker opp hos deg også. Her er det kaldt i dag, så bilen står å går litt ute nå før jeg drar på jobb. VIl ikke fryse i stumpen. Hihi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Deilig med snø, helt enig, vi er jo inne i den tiden nå og da er det jo faktisk best at det er hvitt utendørs :o) Nå laver det imidlertid så mye ned at jeg tror jeg må måke gårdsplassen og det er jeg ikke like glad for. Her krangler nakke og skuldre som bare det, sniker meg til noen minutter av gangen på pc slik at det ikke skal bli for mye. Nå skal jeg pakke meg inn og komme meg avgårde på trimtur i snøen, det blir nok herlig det. Nye strikkepinner skal jeg skaffe meg som passer til det nye strikke garnet jeg kjøpte i går. Nå skal det nemlig bli vårgenser på mor i huset :o) Jeg husker ikke når jeg sist strikket genser til meg selv, det må være da jeg studerte og det begynner å bli lenge siden, he,he, :o) Ha en strålende dag Tove! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. HEI HEI SNØPRISESSE:)
    VI HAR IKKJE SNØ..
    VILL JO GJERNE HA LITT FØR VINTEREN OVER
    DRØMMER MEG BORT I DINE VAKRE BILDER
    TIPPENE FÅR MAT HER OGSÅ
    KOS DEG
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.