fredag 9. januar 2015

Vårlig belysning....



.... noen drømmer om våren,
jeg drømmer i våren ;)

(Egentlig både om og i når jeg tenker meg om ;)


En limpistol og litt plastic fantastic blomster er alt som skal til,
og kjerringa får det slik som hun vil!
Litt fargerike vårlige tekstiler attåt,og soverommet fikk 
en vårlig stemning!Kanskje noen blir vårkåt også,haha?
(Man kan jo håpe)


Fikk lyst å dele lampe-make-over´en og deltar herved i månedens utfordring hos NIB,som har tema belysning.Jeg syns det kan være gøy å bidra med noe helt annet,en litt annen stil enn den fancy smancy som ser ut til å regjere - vi må jo ta ansvar folkens og vise variasjon!Har du en lampe du er lei av så er det bare å lete frem tryllestaven limpistolen og skape et helt nytt uttrykk,bare fantasien setter grenser!!!Og forandring det fryder :)


6 kommentarer:

  1. TOVE!!!!!!!!!

    Good morning! A new post from you....I LOVE IT! I just saw your comment on my blog...thank you so much for visiting my home! I usually get your posts in my email, but very LATE, but here you are!

    You have such a cozy home...parts of my house are like this...but I have to have time away from my job so I can photograph my house better. I hope you are having a lovely January! My sincerest wishes to you for a perfect new year my friend. Anita

    SvarSlett
  2. Fantastisk Tove! Et kjempeflott bidrag i utfordringen - helt i Greengate/ Pip studio ånd. En stil som jeg har lagt min elsk på :-) Så fint med litt variasjon og bredde, med alt ifra design til gjenbruk. Men jeg holder en knapp på ditt bidrag ;-) Ønsker deg en strålende dag :-) Stort Merete smil :-)

    SvarSlett
  3. Lekkert, her var det nesten full sommer, nydelig bidrag! jeg er enig med deg, frem for variasjonen......
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Du er herlig, leken og gal!!!!
    Så nydelig soverom!
    Fikk følelsen av å legge seg i en blomstereng jeg nå!!!
    Her venter vi på "Nina", håper ikke hun er alt for sinna!!!!! ;)

    I kveld feirer vi svigermor sin 60 års dag med
    overraskelse selskap for henne.

    Gleder oss masse!

    God helg til deg og dine!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Kjempefin lampeskjerm du har kreert. Deilig å slå seg løs med farger og limpistol
    en gang i blant. Limpistolen er en fabelaktig oppfinnelse forresten!!!
    Gjør det selv er bra trallalla. Var liksom så koselig på nattbordet ditt at jeg måtte
    ta en liten vårtrall.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Gu kor herlig du❤❤❤

    Kiss and løve
    ❤❤❤❤❤❤❤❤

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.