torsdag 29. januar 2015

Var jeg en undulat...


...eller en papegøye i mitt tidligere liv?
Kan det være grunnen til at jeg elsker alt som finnes av fuglebur?
Man kan jo jammen undres,slik som jeg oj´er og stønner av henrykkelse hver gang jeg ser et!
Dette skjønne her fra Jeanne D´Arc Living er intet unntak!
Vil ha,vil ha!


Kalkmaling er også et av de områdene jeg er umettelig på
(joda,jeg har mange slike umettelige lyster og behov hihi) - og nå gleder jeg meg til å kose meg med inspirasjonsboken Fra Jeanne D´Arc Living /Vintage Paint som kommer i hus etterhvert!Mangt og mykje skal også under penselen her til gards,men jeg må bare få ting og tang på plass etterhvert som vinterhagen osv kommer opp!
Det som er så kjekt med kalkmaling er at man kan male absolutt alt!



Til og med tapeter har Jeanne D´Arc kommet med i år!Se så gøy å bruke inni skapdørene som her :)




Som vanlig er årets nyheter i den typiske stilen,mye blomder og dill dall og bare lekkert er det,om enn til tider litt mye for min smak,men likevel - I love it!


Men nesten mest av alt elsker jeg denne madamen som står så salig og ser fin ut - jeg vet nemlig om opptil flere steder her,ute og inne,hvor hun like gjerne kan få stå og se fin ut nemlig!

Og akkurat det samme gjelder dette espalièret som jeg har tenkt ut en plass til allerede dersom jeg får tak i det!
Sikle,sikle!



Engelvingene er også søte,men jeg tenker at de kan jeg egentlig klare å lage selv!Litt hesjastreng og blonder...simsalabim!
Tror jeg må prøve en dag jeg er i det kreative hjørnet!




Nå har jeg kost meg med frokost og et lite glimt inn hos Jeanne D´Arc og årets nyheter - jeg elsker når våren nærmer seg og nyhetene strømmer på.Og skal ting gå etter denne dama sine noe rare smak så er ikke trendene rundtom i de vanlige butikkene helt akkurat slik som hun liker det,så da får man lete andre steder!
Jeanne D´Arc har alltid noe som frister :)
Og egentlig er det deilig bare å se på bilder også,få litt inspirasjon slik som jeg har fått akkurat nå sånn at jeg kan gyve løs på hus og heim og forandre litt sånn her og der...

...blir fornøyd av det også jeg :)



6 kommentarer:

  1. ti hi elsker bur jeg også
    men jeg er sikker på at jeg må ha vert en pappegøye
    sånn som jeg skravler innimmellom:)))
    takk for titten
    masse lekre bilder
    kos deg
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. önskar dig en fin fredag
    och trevlig helg
    kram Tina

    SvarSlett
  3. önskar dig en fin fredag
    och trevlig helg
    kram Tina

    SvarSlett
  4. Good morning Tove! Another beautiful post that inspires me to decorate my house. Much love to you! Anita

    SvarSlett
  5. Åh, sukk. DETTE var bare nydelig! Falt også for det espalieret!!! Går rundt med så mange hagepaner i hodet om dagen og gleder meg så til våren:-)

    SvarSlett
  6. Hei Toves!

    Oh hva en vakker bur !!!

    Elsket vingene og blonder! ah jeg elsker blonder!

    God helg til deg!

    kisses
    Pri

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.