onsdag 7. januar 2015

Som et spørsmålstegn...



....sitter jeg her og legger ut bilder av en del av hallen vår,som plutselig ble utsatt for en liten ommøblering.Og det er der spørsmålstegnet kommer inn,- hvordan skjedde det liksom for det var jo egentlig yttergangen jeg skulle herje med !!!
Men det oppstod plutselig et akutt behov for en fornemmelse av vår...ihvertfall innendørs!


Og vår,- det er vel fuglekvitter,grener med små pusekatter og nydelige blomster?



Ihvertfall fikk jeg straks litt mer vårfølelse etter forflyttingen,- ja gjør jeg ikke alltid det???Alt blir liksom så nytt og deilig og som regel er jeg strålende fornøyd og synes knapt jeg har gjort en bedre ommøblering!( Helt inntil den neste da,hihi :)


I påvente på den o så omtalte og etterlengtede vinterhagen er det ikke bare,bare å møblere eller ommøblere,kjerringa har jo så mange møbler på vent sånn at det blir litt småtrangt og upraktisk innimellom!Ting (dvs møbler) står på lur både her og der,dette konsollbordet for eksempel,men jeg tenkte at jeg kan vel like godt nyte det inne mens jeg venter!


Selv om det skal stå i vinterhagen så er det jo likevel en viss fare for at også dette bordet,i likhet med de fleste møblene her i heimen kommer til å ha en skjebne som "farande fant" og må flytte fra et sted til et annet resten av livet!Ihvertfall så lenge kjerringa er i stand til å bære og flytte på ting,og det gjør jeg vel lenge enda.Om ikke alt er på topp med skrotten så er hun i hvertfall sterk enda!
Og fortsetter formodentlig med å holde seg sterk lenge slik som hun flytter og styrer på,er god trening det,og mye gøyere en helsestudio


Det var et lite kvirrevitt på meg sånn omtrent midt på dagen sånn omtrent midt i uka - i dag er det så herlig vær og lyst og deiig at man rett og slett merker man får energi og lyster i uante mengder,så da kan jeg jo slett ikke sitte her enn så koslig det er !



6 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg skikkelig herlig vårfølelse av disse lekre saker, lys turkis /grønn er en klar favoritt. Jeg ble egentlig litt inspirert til å lage vår hos meg selv. Mest utendørs, men det får jeg overlate til de litt større makter. Men akkurat nå har jeg gjennomført en større snuoperasjon i heimen, så det må vente. Nå har jeg plukket frem de raste ting fra kjellerboden og dekorert med. Blant annet har jeg lagt et skinn som duk på spisebordet. Jeg tror ikke at jeg tør å ta bilder av det, for det er litt sært og ha det sånn... OG for det andre så kommer noen til å tro at jeg har tatt livet av bikkja for å lage duk av henne, men det har jeg altså ikke. Selvom fargene er påfallende like. Jeg kan jo da eventuelt la h henne være med på bildet som bevis. Ja, vi får se :-) Til våren igjen blir det hvitt og pastell romantikk for alle pengene. Kunne jeg bare ha bestemt meg for en stil!! Du har det så fint!! Sukker alltid og jeg mener ALLTID henført over dine bilder. Takk for veldig hyggelig hilsen på IG, og jeg ønsker deg en fin kveld Tovevenn :-)

    SvarSlett

  2. En arribar a aquest dia, no puc deixar de pensar en la infantesa, aquells moments plens de màgia, que tots hem viscut en la nostra infància

    Feliç Dia de Reis ♕ ♕ ♕

    ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
    . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .
    ……...…♥ •.¸.•´♥……………
    Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

    SvarSlett
  3. Love it :)
    Beautiful pictures! :)

    SvarSlett
  4. Jeg har en fransk anemone i haven der blomstrer, det giver også lidt forårsfornemmelser. Heldigvis er det jo det som venter os, vi må bare væbne os lidt med tålmodighed endnu.

    SvarSlett
  5. So very pretty, happy and crisp colors here, Tove! Thank you for the inspiration!!!! Anita

    SvarSlett
  6. Så pent du har pyntet, Tove!! Alltid så koselig å titte inn til deg:)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.