fredag 30. januar 2015

Jeg er klar....


...for Fredagen og familie-kos foran tv´n!
Huset er også noenlunde klart,har fått vasket det meste,ryddet litt rundtomkring og lukten av såpe er slett ikke feil!


Rundtomkring står lysene og venter på å bli tent for å lage den optimale fredagsstemningen!Inni den ubrukelige peisen er det "slektstreff med turkise lys" og det er veldig koslig når gjengen blir tent på!


Sofaen er klar,- støvsugd,fått nye tepper og puter og er klar for diverse familemedlemmer skal ta plass og kose seg!


Det vil si...sofaen var klar!
Hadde ikke før gått ut på kjøkkenet for å ta meg noe drikke før to rampegutter fant ut at dette måtte testes,så fint som matmoren hadde laget det til!De hoppet oppi med den største selvfølgelighet!Ik!
( Takk og lov man har vaskbare tepper! )

Jaja,bare å jage dem vekk og begynne på nytt...

...frem og tilbake er like langt !



6 kommentarer:

  1. Veldig søt ramp du har!!! Rampete hunder med estetisk sans og nese for komfort 😊 akkurat nå har jeg en del ting og tang i ca den samme blåfargen du ha. Her jeg og hunden sitter i sofaen har jeg fin utsikt til mitt blå rike. Veldig fornøyd med det :-) fin kveld til deg og dine :-)

    SvarSlett
  2. Du har det jo bare så koselig og fint hos deg! Bortsett fra at jeg er allergisk skulle jeg veldig gjerne slengt meg ned i sofaen sammen med de skjønne hundene dine :-) Likte også godt lyskroken din!
    Ha en strålende fin helg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Hi hi, kjæledyr vet hvem som bestemmer, før hadde jeg en godstol, den har pus overtatt, kan til nød få lov til å sitte der hvis han får ligge på fanget, men strikketøyet, usj..........Nydelig med det turkise hos deg.
    og tusen takk for hyggelig overraskelse i posten i går, det skal bli en stor glede å så!
    ønsker deg en herlig helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så søte de var da;)
    Var sikkert veldig deilig å slenge seg oppi;)
    God helg til dere!

    SvarSlett
  5. He he, de vet å kose seg de gutta der.
    Katten min er akkurat likedan. Han kommer rett opp i senga
    hver gang den er skiftet på. Selvfølgelig også med den største selvfølgelighet.
    Men han er fort tilgitt, for han er jo så søt der han ligger. Sånn er
    det vel med hundene dine også tenker jeg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Oh Tove, you have made me so happy again while I see your crispy white and BLUE...LOVE LOVE YOUR BLOG! Anita

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.