tirsdag 13. januar 2015

Heldige meg...


...som har vært heldig og hatt vinnerlykke!
Butikken Landromantikk - som kontinuerlig bugner av fristelser hadde før jul en Instagramkonkurranse og jaggu var det denne "frøkena" som hadde flaks og kunne velge seg ut en velourpute i valgfri farge!


Noen som ble sjokkert over fargevalget???Hihi...


Puten er bare lekker og deilig og det var det visst ikke bare jeg som synes...



...husets faste kvalitetskontrollør  av nye ting og tang Ragdollen Bruno var raskt på plass for å teste komforten,og når husets datter fikk øye på morens gjeve premie ble hun visst forelsket med det samme og kidnappet puten rett ned på rommet sitt! Ik!!!
Ikke helt etter min plan,men inntil ny sofa er på plass her i heimen skal hun få være heldig å låne puten til pynt en liten stund!
Men i dag måtte jeg låne den tilbake og ta bilder av nydligheten...
og føler meg straks mer usikker på om kidnappingsperioden allerede må være over??? Den passer så fint inn her på stuene også!
Kanskje må jeg rett og slett ha flere av samme slag?
Puten og utrolig mye annet fint finner du her hos Landromantikk!
En av de tingene jeg virkelig sikler på der er det vakre serviset fra Burleigh - men klarer visst aldri å bestemme meg for farge.
Med andre ord finnes det ikke i turkis ;)
Tusen takk Landromantikk!



14 kommentarer:

  1. Du den var riktig riktig lekker! Og så glad som en kan bli av en sofapute!! Ikke bare har du, datteren og katten blitt glade, jeg blir også glad av de vakre bildene :-) Ønsker deg en fin fin dag. Stort Merete-smil :-)

    SvarSlett
  2. Så gøy med vinnerlykke! Kjempefin pute, jeg er også veldig svak for denne fargen :-)

    SvarSlett
  3. PS. NYDELIG pus også!! Husker at du har skrevet om allergi og sånn tidligere. Passer denne katterasen hvis man har allergi mot hund/katt/pollen???

    SvarSlett
  4. TOVE TOVE TOVE! I WANT YOUR FURNACE! And that gorgeous pillow, it is the perfect color! But that furnace, we have those same ones here, but only in black...did you paint yours? PLEASE TELL ME? It would be the perfect furnace for my living room, but only in white. Oh how I love this...Anita

    SvarSlett
  5. Runde puter er kult. Og er de laget av Velour er de superfine. Fargen på denne var jo også bare helt knall da. Grattis med gevinsten. Tror nok jeg hadde kidnappet tilbake puten jeg... He he.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. I love all your pictures today! This wonderful color and also very pretty cat!
    Oh , I love your whole blog :)
    Hugs :))

    SvarSlett
  7. katten er sååå søt !!! og dekorasjon også !!! Jeg elsker fargene !!! alt fra kjærlighet angie

    SvarSlett
  8. Der var du heldig ja, kjempelekker pute! Søte pusen, de er kvalitetsbevisste som få.......
    Klart jeg gjerne vil ha frø, Signe Maria Nilsen, Skibbuveien 9, 4625 Flekkerøy, husker ikke helt, har jeg lovt deg frø? Bare bittelitegranne glemsk.....
    Ha en fin kveld, klem fra Signe.

    SvarSlett
  9. Un angolo meraviglioso ed un gatto stupendo.
    Debora

    SvarSlett
  10. Åj, åj så heldig du er. Den der er jo superfin og så gøy at flere av husets medlemmer likte den også :o) Da jeg leste kommentaren din hos meg måtte jeg skynde meg inn til deg, for jeg har vært veldig lite på besøk hos andre bloggere siden før jul. Det er stor synd og skam, men jeg har rett og slett måttet prioritere bort det. Jeg holder på med flere kurs etter jobb som tar litt tid, og det er så morsomt, så må jeg jo ordne og styre litt med andre ting og så har jeg tatt opp strikkingen igjen og nå har jeg bestemt meg for å lære å hekle også og så er det konfirmasjon til våren og det er så mye morsomt å holde på med at jeg nesten mister pusten av alt som er mulig å gjøre hvis man bare rekker over det. Ja, ja, jeg tar en ting av gangen og nå er jeg kjempeglad for at jeg tok turen innom her og fikk sett alt det fine du har holdt på med siden sist: o) Tenke seg til at du vant med det flotte julestemningsbildet... Herlig, koselig bilde :o) Ha en herlig kveld Tove, vi blogges igjen vi vettu :o) Stor klem fra Nina

    SvarSlett
  11. Stort tillykke ned den flotte pude og tak for de fine billeder søde Tove <3
    Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  12. Gratulerer!!! Så heldig du var da!!!
    Og nydelig farge selvfølgelig, som passer til alt
    det lekre du har fra før!!!!

    Ha en superfin dag vennen min!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  13. Hei Tove. Jeg skrev en kommentar igår, men den ble borte da jeg trykket på publiserknappen...dette har skjedd flere ganger for meg hos deg. Prøver igjen:) For en flott pute du valgte, den passert nydelig inn hos deg og enda godt at den ble godkjent av kontrolløren:) Igår var jeg på Åhlens og tenkte jeg på deg da jeg så de hadde fått inn kjempefine strikkete bomullspledd i nydelig lys rosa og lys turkis..hehe..de hadde vært veldig fine hos deg....ja, hos meg også, men nå har jo pastellfargene mer eller mindre forlatt heimen her:) Ha en fin kveld! Klem fra Jorunn. Tror du ikke innlegget ble borte, men denne gangen tok jeg kopi. Jeg var ikke innlogget da jeg skrev og måtte logge meg inn for å sende...det er da innleggene forsvinner.

    SvarSlett
  14. Tillykke med puden.
    Den var virkelig fin og sikke en dejlig farve. Lige en der passer dig :-)
    Klem Lonni

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.