torsdag 1. januar 2015

Grevinnen,Hovmester´n og meg...


...uten videre sammenligning med hverken drikkeferdigheter,herskap og tjenere så er det likevel en ting vi har felles vi tre:

Same procedure as last year!

Ett nytt år har begynt,og som vanlig er hodet mitt like proppa fullt av forsett,håp,planer,gode tanker og intensjoner!
O´hoi-sann tenker jeg med meg selv,det er så ambisiøst at man kan få både hakeslepp og bakoversveis!

Gubben derimot mener at det er best å ikke ha for mange forsett,slik det er et snev av håp om å realisere dem!Sannsynligvis mest fornuftig tankegang,men jeg er nå engang slik laget at jeg synes det er ganske så herlig å være ufornuftig.Evig optimist. 
Og tenk,nå er vi i gang!  2015 er her,et helt nytt ubrukt år full av muligheter.Vemodig og deilig på samme tid.Men å dvele med det man er misfornøyd med hjelper fint lite,jeg er heller takknemlig over alt som var fint i året som gikk!Og det var en hel del :)

Og her på bloggen vil jeg bare si takk til alle fine og inspirerende blogge-venner og andre som titter innom Sammensuriumet og som beriker livet mitt på så mange måter, og ønske dere alle et fantastisk nytt år! Gleder meg til å se hva dere byr på i det nye året!

Årets aller første blogg-innlegg blir med noen kloke ord,verdt å ha i bakodet i alle anledninger:



13 kommentarer:

  1. Happy new year....in good health...lots of love joy and peace....love Ria...!!

    SvarSlett
  2. GOOD MORNING TOVE! Oh how lovely to see your post come into my inbox! But I also want to come as well to thank you for leaving me a comment, such a LOVELY word.....it has been so fun to follow you this past year, and yes, let's all make it a great 2015 step by step, day by day so that it all accumulates into one great year. HUGS TO YOU DEAR TOVE! Anita

    SvarSlett
  3. such beautiful pictures !!! best wishes for the new year !!! love greetings from angie from Germany

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til dere=) Håper dere fyller de nye året med gode opplevelser=) Fint å ha litt ambisjoner=) Vibeke

    SvarSlett
  5. May this new year bring you twelve months of happiness and never ending joy –Happy New Year!!!

    SvarSlett
  6. godt nyttår til deg! håper 2015 blir like flott sm du tenker :)

    SvarSlett
  7. Godt nytår til dig kære Tove. Takker for alle fine og inspirerende indlæg fra din side i det forgangne år. Det er altid dejligt at "besøge" dig. Glæder mig til at se og læse om hvad du byder på i dette nye og dejlige år med blanke ark.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  8. Et riktig godt nytt år til deg Tove !
    Takk for et fint bloggår med dine herlige innlegg og nydelige bilder .
    Du sprer glede !

    Ser fram til et nytt år med de fine og inspirerende innleggene fra deg .
    Måtte det nye året bringe mye glede til deg og dine .
    klem fra anne

    SvarSlett
  9. Godt Nyttår, Tove! Takk for alle herlige innlegg og flott bilder. Ser frem til å følge deg videre dette året.
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Ønsker deg et fantastisk Nytt År.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Best Wishes for the New Year !

    SvarSlett
  12. gledere meg til å følle deg videre
    solstråle og godt nytt fortryllende år til deg og dine
    også Tove-mor
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  13. Happy new year and thank you for a all your beautiful posts in the past year.
    best wishes in the new year.
    hugs Stina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.