lørdag 3. januar 2015

En herlig overraskelse...


...snakke seg om å være heldig,se hva som dukket opp i postkassen min i dag da! Helt sånn plutselig,fra blogge og insta-venn Merete!
Blir nesten litt målløs - Merete er bare så herlig og snill,og dette var nesten i det meste laget!Men så glad jeg ble da!
Denne manglet jeg nemlig!


Og jeg som nesten hang litt med geipen fordi jeg ikke fikk en eneste interiørbok i julegave,enda så mye jeg listet opp!
(litt sånn umettelig på det området)
Lykken stod meg visst bi likevel,om enn på en helt uventet måte!


Boken var nydelig innpakket og det var ikke vanskelig å se alle de gode tankene som lå bak ,og i tillegg fant jeg dette nydelige kortet!Her står det
"Siblings are blossoms in the garden of life!"
men jeg sier som så jeg:

"Friends are blossoms in the garden of life!"

Tuuusen takk snille,gode,herlige,inspirerende Merete for at du overrasket meg med denne flotte boken og kortet!
Du er jammen meg en vakker blomst i min "hage"!
Anbefaler alle som vil bli bedre kjent med denne nydelige damen om å lete henne opp på instagram,hvor hun heter
my_littel_home
- nydelige bilder i akkurat den stilen jeg elsker,og en nydelig personlighet bak,som dere sikkert allerede har skjønt!
Heldige meg!!!


7 kommentarer:

  1. for en koselig gave!! :D Tar gjerne imot tips på gode interiørbøker :)

    SvarSlett
  2. å så gøy
    snille Merete
    ja en bør virkelig titte innom henne
    kos deg med boka søte Tove
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Åhh, Tove, den flotte boken passet jo perfekt i hyllen sammen med de andre bøkene. Så utrolig koselig å få en slik uventet gave...veldig fint kort også:))

    Ha en fin søndag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så flot en gave. Der var vist en der blev glad :-)
    Den passer godt ind i boghylden til de andre.
    Jeg håber også at du får sparet lidt sammen så du i år kan komme med til Ledreborg. Det ville lige være noget for dig er jeg helt sikker på. Du skal være så hjertelig velkommen til at overnatte her på min sofa.
    Godt nytår til dig kære Tove. Ønsker det bedste for dig i det nye år.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  5. Good morning Tove! I love your little hanging shelf; what a great way to display these lovely Jeanne d'Arc magazines! Wishing you a lovely day. OH! My husband gave me the most beautiful Christmas ornament, made by a local artist. It is a little rabbit, all dressed up in Scandinavian dress. I named the little bunny, TOVE. :)

    SvarSlett
  6. Så koselig med slike overraskelser i postkassen da ♥

    Ser frem til å følge deg og sammensuriumet i 2015 også :)
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  7. Beautiful books...like the way you decorated them.....Tove ??...will you please email me ??..i do not know what goes wrong ...why you never payed the book you order in our webshop ??..please let me know ???......Love Ria.....x !

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.