onsdag 17. desember 2014

Pakkeriet a.s


...et kjøkkenbord kan brukes til så mangt,og det synes jeg i grunn og bunn det er koslig å gjøre også!Men enkelte ting tar mer tid enn andre,og akkurat nå er jeg sånn passe lei av Pakkeriet a.s som har inntatt bordet og driver business der!
Spesielt siden Pakkeriet egentlig har tildelt plass på kontoret,men på merksnodig vis har en viss pult der blitt så full av det var mulig å pakke inn noe som helst der.
Kaldt er der også,for en plass må jo diverse sommerblomster stå!
Håpet og troen på nytt liv i Pelargoniumene gjør at kontoret lett må vike plass for langt viktigere ting i livet ;)
Prioritering er viktig!


Bruno-pusen synes forøvrig det var rett spennende med nye gjøremål på kjøkkenbordet og det er vel ikke vanskelig å forestille seg at diverse bånd plutselig var i labbene på fanten som synes de var perfekte å leke med!Enda gøyere når matmora stadig var tøff i trynet og sa "nei" med strenge-stemmen sin!
Som om det skulle være noe hjelp i...


Heldigvis fikk jeg fred til slutt,og de aller viktigste av pakkene fikk papir på seg og kunne sendes til familien i Bergen!Inntil videre har Pakkeriet tatt litt fri,før et braker løs med neste pulje med innpakking!


For av og til må et kjøkkenbord få være bare et kjøkkenbord også!

Sånn er det med den saken!


7 kommentarer:

  1. Så fint pakkeri hos deg, ja så fint at det må være en glede å pakke inn gavene :-) Ønsker deg en riktig fin dag, Tove :-)

    SvarSlett
  2. Den er altså så lekkert den gamle papirholderen din!!! Håper Pistygutten har det bra, du må gi han en kos fra meg:) Her kom endelig snøen inatt, håper den blir liggende også:)

    Ha en fin dag, Tove!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Hei på deg i førjuls tida :o)
    Tusen takk for kjempe koslig kommentar hos meg! Heldig er den som får pakke ideen fra deg ;o)
    Nydelig pakkeri du har! Aldeles praktfult, klart det må få stå framme på kjøkkenbordet av og til!! Tenker den har stått hos en handelsmann en gang i tiden?!
    Her er eg straks i mål ang pakker, har laget endel heimelaga musli og salte mandler, som noen skal få til jul... Bruker å være stor suksess med heimelaga gåver, spesielt dersom ein kan ete dei i tillegg... ;o)
    Ha ei strålandes førjulstid!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Good morning, TOVE! That antique paper holder is AWESOME! How I'd love to have one in my studio! Your home looks as happy and bright as can be. Enjoy the season! Anita

    SvarSlett
  5. Dette var jo skikkelig koselig.
    Du har jo orden i pakkeriet ditt jo. Stilig stativ :)
    Og søteste pusen da ♥

    SvarSlett
  6. Så fint stativ til papiret du har. Jeg er IKKE misunnelig... He he.
    Så fint med gamle ting som har en funksjon. Koselig å pakke inn gaver,
    men man må ikke pakke for mange om gangen har jeg funnet ut.
    Papir og pakketråd det er himmelen for pusekatter, så skjønner at du
    har hatt en medhjelper der ja...
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. ich finde den papier abroller super, ein tolles teil!!! und ich liebe ihre katze!!! alles liebe von angie

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.