mandag 8. desember 2014

Huttetu...

































...som dagene fyyyyker avgårde da!
Det er jo en hel uke siden sist jeg hadde innlegg!
Men det har sine grunner,en av dem er noe annet å´hutte-tue seg over,nemlig at jeg har fått en 11åring i hus!!!
På Fredag ble snuppa vår Martine 11 og det er ikke helt fritt for at mamsen i hus har hatt travle dager i forkant av selskap og feiring.
I tillegg har fingertuppene vært ganske så hudløse og såre,i tillegg til ett og annet annet men nå sitter jeg her endelig og kan kose meg litt med blogging igjen!!Og da må jeg selvsagt starte med å dele bilder av vår flotte jente,noen glimt fra året som gikk!
(Noen og noen,temmelig mange ble det rett og slett!!!)

Shame on me som ikke rakk å poste bilder av jenta på selveste bursdagen,men hovedpersonen selv vet nok fint lite om akkurat det så det er vel mora som synes det er verst!

Å bli 11 er visst ganske så gøy,trulta har fått seg så masse fint og så mye hun ønsket seg,hun var i fyr og flamme over hver pakke som ble åpnet,øynene gnistret av glede og gliset gikk rundt!
Og selskapet som hun feiret sammen med hele klassen var visst også toppen,så da får en mor være fornøyd - at kroppen til mora er mindre fornøyd bryr vi oss fint lite med,hihi!
(Den blir visst aldri fornøyd likevel)

Nå som bursdagene er unnagjort kan jeg endelig begynne å konsentrere meg om julen,så i dag skal jeg få gjort unna litt av det som står på agendaen håper jeg.Aller aller først er det tre firbeinte som vil ut på tur,og det kjenner jeg skal bli godt - få litt frisk luft først!

Ha en fin ny uke alle!














3 kommentarer:

  1. Oh Tove, you have charmed me so much with the photos of your beautiful child, your GORGEOUS country, the animals and the fun of CHILDHOOD, no matter what your age. Thank you. I love this post! Anita

    SvarSlett
  2. Koselig med barnebursdager, men veldig godt når det er overstått også... Er likson litt styr med det.
    Flotte bilder av bursdagsjenta. Håper fingrene dine er bedre nå, så du kan pusle litt før jul.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Your little Martine is beautiful my dear Tove! Every photo of her and your family brought a smile to my face! Aren't they just so much fun???? beautiful photos of your beautiful girl!
    sending hugs..

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.