torsdag 20. november 2014

Ny katalog fra Green Gate...


...kom ut på Mandags ettermiddag,og kan dere tenke dere noen som har sittet og siklet i litervis over alle de fristende bildene?
Mon tro om jeg kan være den skyldige???
I så fall,vet jeg at jeg er langt i fra den eneste!
Green Gate har trofaste fans verden over,og det er nesten som julekvelden hver gang det kommer ny katalog.En glede og fryd fra side til side!Og fristelser selvfølgelig :)


Men jeg som knapt nok vil begynne med julebilder enda,skal ihvertfall ikke legge ut bilder fra vårkatalogen,men har du likevel lyst å se og nyte så kan du titte selv her !


Alt er i typisk Green Gate stil og som tidligere kan vi blander mønster og farger som vi lyster!Det er en stor fordel :)


Selv er jeg veeeeldig giret på å kjøpe meg noe GGservise i et eller annet med rødt,rødt og grått kanskje?Eller blande litt ymse?
Og hadde lommeboken villet skulle jeg jammen fråtset i tekstiler;puter og pledd å pynte opp med!!!!!



CaffeLatte kopper til svibler må jeg ihvertfall ha!!!





Det hjelper på så man blir enda mer fristet at bildene bare er helt vidunderlig nydelige!!!! Som alltid!!!



Denne quilten skulle jeg hatt i kjøkkenbenken!!! 


Nydelig kopp med litt mer dramatiske,men romantiske farger.Koppeutvalget til Greengate er det absolutt ingenting å utsette på,det måtte i så tilfelle være at de har altfor mange fine sorter å velge blant ;)




 Fine kopper er forresten fint å pynte med også,ikke gjemme inn i et skap.Da kan det jo være kjekt med en koppeholder på kjøkkenbenken for eksempel??? Og hvem er det som tilfeldigvis har give-away på en sådan,og skal trekke det om få timer!Jo det er jeg det!!!!! Du rekker det enda,om du er snar.Link i side-menyen her!!!!Kom igjen!!

We love Green Gate!






1 kommentar:

  1. danke für die inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.