fredag 21. november 2014

Fare på ferde...


...for når kjerringa får en pakke fyrstikker i ene hånden og en pose telys i den andre - ja da går det for seg,spesielt på en fredagskveld!!!Lys tennes høyt og lavt,i hver en krik og krok,og på de mest tenkelige og utenkelige plasser skal sant sies!


Det eneste man må tenke på,er at hunde-haler ikke kan vifte borti og ta fyr...for det har jo faktisk skjedd før ;)


Noe annet man kan fundere over er selvsagt om man kan risikere varige mén etter all stearin-osen,men litt fra eller til - ihvertfall for min del - det tar vi på sparket ;)

Nyt fredagskvelden alle!


9 kommentarer:

  1. Oh candle light is so very beautiful and warming these days! These are beautiful!
    Have a happy weekend
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Nydelig med lys hos deg, Tove!! Her har stua vært renset for puter, pledd og lysfat pga en liten rakker, men denne helgen skal jeg "ta tilbake stua"..heheh....

    God helg klem fra Jorunn..ps..har en fin Giveaway hos meg:)

    SvarSlett
  3. danke für die inspirationen!!! einen schönen freitag wünscht angie

    SvarSlett
  4. Det er så koselig med tente lys når mørket sniker seg inn i huset :o) Her sitter jeg med levende lys rundt meg og varme i peisen, deilig med fredag! Endelig ble det litt tid til å titte inn til deg og de andre bloggerne. Har måttet prioritere hardt de siste dagene. Den ble så fin den kransen som Martine har laget. Snuppa mi er også glad i å lage ting og jeg synes det er utrolig kjekt at de kan bruke materialer fra naturen eller som vi har fra før når de går i gang. I morgen skal jeg og min kjære på fjelltur, da skal jeg sørge for å få med meg noe å pynte med på trappa :o) Jeg har jo ikke så fin dør å pynte med som du, men får gjøre det beste ut av det :o) Ha ei herlig helg Tove! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Ja lys må vi ha, overalt. Jeg må begrense meg litt, for det blir så vaaaarmt, klages det.
    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
  6. Dette er riktig tid for å tenne lys og kose seg med det! :)

    SvarSlett
  7. Dearest TOVE! That aqua candle, your pure white background and the mercury glass candle holders are SO PERFECT for this icy cold but very warm-hearted season. LOVELY PHOTOS! Anita

    SvarSlett
  8. Ja nu är det ljus överallt! Det är precis vad man behöver i denna mörka årstid...
    Härliga bilder du visar!
    Kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  9. Hahaha...kjenne meg veldig godt igjen :)
    Det er jo det som er best med denne årstida og det er at lysa gir ei riktig så god stemning!!
    Ha ein fin kveld/natt...
    Klem -Anja-

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.