torsdag 27. november 2014

Å du store nytelse....


...enkelte ting gruer man seg til.Utsetter og utsetter.En slik ting her i huset er rommet til Linus.Som skulle hatt seg en skikkelig opprydding lenge,og jeg har jo gjort mangt et hederlig forsøk på å få gutte-fanten til å ta jobben selv.Han har prøvd,det skal sies,men de siste prosentene før rommet har blitt helt perfekt har liksom manglet.Så her en dag var det bare å bite i det sure eplet!


Og det er under slike oppryddinger jeg får lyst å skrive klage-brev til Lego - det må da vel være grenser for hvor bittesmå enkelte Lego-deler burde være?!Jeg plukket og plukket fra hver en krik og krok,tydeligvis var ihvertall en hel del Lego-biter så små at en viss Linus ikke hadde sett dem!Og de jeg ikke fant,tok veien inn i støvsuger´n  - men det kan vel være vår hemmelighet ;)


Linus sitt gutterom!


Det ble så gullandes rent og ryddig at jeg måtte ha fotobevis på at det faktisk var tilfelle,for det varer nok ikke så altfor lenge før ho mor trakker på en eller annen mini-legobit når hun skal inn og ha klem med godgutten sin!!!???



Nå er forresten gutten ferdig på håndballtrening,nydusjet og deilig,snart (?) klar for sengen men aller først skal han visst ha datamskinen der ho mor satt seg ned noen skarve minutt!

Rekker akkurat å ønske alle en fin Torsdagskveld :)


5 kommentarer:

  1. ich liebe das grüme bett!!! angie

    SvarSlett
  2. Deilig når sånne gutterom blir ryddet. Kjenner til det. Har et rom som ser helt bomba ut her.
    Men beboeren er 15 år og må ta ryddeoppgaven sjøl, håper det skjer før jul for å si det sånn...
    Rommet til Linus var kjempekult. Digger senga jeg da. Både fargen og fasongen.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Oj, så fint rommet til Linus ble!!! Tenker han ble godt fornøyd....fint å ha en mamma som er flink til å åynte og gjøre det koselig!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Dette var en nyyytelse å se ☆☆☆
    Skal ikke si noe til Linus om legoklossene ;-)hihi
    Har en gutt her som ikke leker mer med legoene sine.Blir trist å pakke de vekk men sånn er det vel bare.
    Så flott det er rommet, skikkelig KULT som de sier ;-) :-D

    Klems

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.