onsdag 27. august 2014

Dette kan bli en utfordring….

















…den 1/9 åpner webshopen til Pomp De Lux med sesongens nyheter og jeg og Martinemor har allerede siklet opptil flere ganger på alt det fine som er i katalogen som er online allerede!Hvordan skal man klare å begrense seg er det store spørsmålet,siden visakortet helt klart har sin grense mens shoppelysten er ubegrenset!?!?Med alle de fine klærne og ikke minst de nydelige bildene som bare gjør klærne enda finere får man visst lyst på det meste - ja enkelte ting skulle ho mor her sågar ønske fantes i voksenstørrelser også for så fine er de,helt mamsen sin stil!!
Herlige farger og mønster,deilig strikk og jeg tenker med meg selv...kan en ung dame ha for mange tyll-skjørt i skapet sitt?Selv om man bor på Sunnmøre så kan man jo ha lekre tyllskjørt,så lenge man har gode klær under!Akkurat slik de viser så fint på bildene,lag på lag - kledd for deilige stunder ute i frisk luft!
Ler litt av meg selv her jeg sitter,jammen er jeg litt av ei tulle-høne som sitter her og gleder meg som en unge til julaften av alt det fine som blir å få kjøpt!Jippi!Snakk om å ha...

...dilla på barneklær!



7 kommentarer:

  1. What gorgeous models and fashions here! You must be getting ready, just like us, for the COLD but fun and lovely season. HUGS to you, Tove! Anita

    SvarSlett
  2. Oh dear Tove, I can see your problem---if I still had little ones, I would want every single thing. These little styles are just too darling to make a choice between them :) I am in love with the way they photograph them too!
    sending big hugs...

    SvarSlett
  3. Ja der er så mange fine ting at blive fristet af. Dette var en af de finere. Herhjemme kan jeg dog ikke længere få lov til at købe tøj til Amalie. Hun vil selv og kun hun ved hvad hun vil have. Sådan! Men med Andreas går det stadig an, selvom han også vil bestemme lidt.
    Længe siden jeg har besøgt dig. Så godt at være tilbage igen. Så fint du har fået det ved din indgang. Jeg ved heller ikke hvilken plante det er du der har plukket. Men fin er den.
    Her er det ved at være sent så det bliver et natti nat fra mig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du blir fristet ;-) Så utrolig mye fint! Ja, noen ganger går Visakortet litt varmt - det blir rett og slett litt overkokt ;-) Lykke til med å velge...når man ser alle de fine bildene....så blir nok ikke det lett...hi...hi....

    Ønsker deg en super fredag og en riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Hi,hi... vi har dilla på litt av hvert vi bloggere...
    Og heldigvis svinger dillene våre litt etter årstid og behov..

    Men enig med deg, her var det mye fint.

    Kanskje du her lyst til å være med på give awayen min?

    God helg og klem

    SvarSlett
  6. å dåne
    Trine er desverre ikkje enig med meg
    lenger i hva som er kult...
    er vell bra for lommeboka
    da vertfall i hi
    god helg til deg og dine søte Tove-mor
    klem Eli:)

    SvarSlett
  7. ohhh.....I just love PDL and I think about 80% of my girls wardrobe come from PDL :) So I will be checking out the webstore tomorrow :)

    hugs
    Kristín Vald

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.