torsdag 17. juli 2014

På Moldejazz...


...eller Den Norske Parykkforenings landsmøte?
Vi ble sannelig i tvil,da vi entret storgaten i Molde i går,fulle av forventninger om liv,røre,musikalitet og overraskelser!


Uansett var det ihvertfall mye mer fargerike parykker enn fargerike folk,eller musikk for den del!


Ungene syntes riktignok det var stor stas med ny hårpryd og prøvde i vei - den ene fjongere enn den andre ;)


Og da vi kom over en turkis parykk skjedde jo det som skje måtte!

Kjerringa her tredde den på seg og smilte "pent" til kameraet!!!! Kledelig eller hur?


Vi syntes egentlig det var helt greit at "Den Norske Parykkforening" hadde landsmøte akkurat samtidig som Moldejazzen,
vi fikk oss mang en god latter og gatene hadde vært temmelig tomme uten all hårprakten,som var tilgjengelig sammen med panfløyter,lakrisstenger og alt det vanlige som det pleier å være på festivaler.Det var en stund siden jeg hadde vært på Moldejazz nå,og det var jo langt i fra slik som jeg husket.Nå kan det jo sikkert ha noe med tilstanden min de gangene før for veldig lenge siden jeg har vært her,- uten å gå inn på detaljer,men jeg konkluderer med at det blir minst like lenge til neste gang !


Vi koste oss godt,men savnet myyyye mer moro!!!!


1 kommentar:

  1. søtinger tenk å kle rosa hår da
    Martine nydelig
    og endelig bilde av selveste Tove-moren
    hurra så gøy
    bra dere koser dere
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.