onsdag 25. juni 2014

Sløve dager….


...på både den ene og den andre her i heimen - 
har hatt noen trassige dager i det siste,men nå har jeg vært på apoteket og fyllt opp med tabletter og kremer til den store gullmedalje så får vi se om vi får has på alt svineri slik man både kan få sove om natten og fungere om dagen...forhåpentligvis!
Innimellom prøver jeg jo likevel å være litt nevenyttig og har fått malt et par vinduskarmer,og flere venter på tur!!
Har våget meg litt ut også i dag og styrt på utenfor huset,endelig fikk kaninene komme og være i uteburet sitt etter noen måneder inne i uthuset her.Så nå tror jeg omtrent alle er happy her.Bortsett fra bloggen.Den kommer visst sist i rekken for tiden  - heldigvis ser jeg at mange andre også er litt slappere med blogginnlegg for tiden så det er vel noe med tiden vi er i?
Håper alle har gode dager og koser seg iallefullefall,
det gjør jeg også på sett og vis,merkelig nok!

Vi blogges :)



5 kommentarer:

  1. beautiful chair and sweet cat;-)

    SvarSlett
  2. Pusen så ikke ut til å være så lei seg for at det er slappe dager :-) Nydelig bilde, fin pus, fin og slitt stol, fint rutete gulv og deilige harmoniske farger i bildet.
    God bedring til deg med ønske om gode dager fremover :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  3. Kjære vennen!!!
    Synes du er tapper jeg...
    Stå på, jeg er her å heier på deg!!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Hei søte snuppen ❤
    Åååå for er nydelig bilde av silver?? Uansett vakker ❤
    Så pyton med alle plagene dine....du er en vakker blomst du ! Håpet du snart blir bedre! Satser på at du ikke er allergisk mot han Karl... Ho ho det skulle tatt seg ut du;)))

    God klem. Jeg er helt ute i dag.... Så sliten og vondt i beina. Må ha meg en cowboygirl strekk;))) Pronto.....

    Smask og

    SvarSlett
  5. Good morning Toves! I love the color of the chairs with the sweet kitty! You really know how to style a photo, something I am trying to learn this summer! Anita

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.