mandag 23. juni 2014

Ingen vanlig mandag...


...denne dagen er det nok flere enn meg som har gledet seg til.
Joda,riktignok er det St.Hans og muligheter for både grilling og familiekos,og romantikk for de som er sånnleis anlagt...et frieri for eksempel kunne jo gjøre mandagen og St.Hansen enda mer spesiell,just saying`


Men i dag er det noe annet vakkert som har skjedd også!
Den helt nye Green Gate katalogen er ute på nettet,fritt frem å bla seg gjennom og bli fristet...riktignok med fare for hjerteproblemer og at øynene kan dette ut.Visakortet mitt svetter allerede,og er ganske så alene om å gjøre det for Sunnmøre er ikke i sommerlune for tiden.(Kan jo hende Gubben også svetter litt dersom han titter innom her og ser enda ett av mine uendelige hint hihi)

Mye fint å glede seg til folkens!Katalogen finner du her
Og jeg konkluderer (nok en gang) at man skulle hatt…

...en helt egen Green Gate Konto!


7 kommentarer:

  1. Ja her kunne kortet hurtigt komme i minus.
    Her var der jo så mange og elegante fine ting.
    Jeg kunne jo med lethed købe mig fattig her.
    Og så er der så lang tid til jul, men må måske ønske mig noget af alt dette til den tiden.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  2. Good morning Toves! WHat a lovely photo this morning, bright and light with that lovely style of yours! Enjoy your book and your tea! Anita

    SvarSlett
  3. Det er noe som heter at: Det en ikke vet, har en ikke vondt av. Nå når trykket på lenken og havnet inne på Green Gate, så begynte det å verke i shoppemuskelen!!! Men jeg skal nå allikevel være så "storsinnet" at jeg takker så hjertlig for tipset, sååååååå mye lekker da!

    SvarSlett
  4. Der kan eg tenke meg det er masse fint,alltid så kjekkt når nye kataloger kommer ut:)))
    Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til meg,du treffer blink med dine fine ord og tanker.
    Eg går rundt med så dårlig samvitighet kvar dag for at eg nesten ikkje orke så masse og ikveld må eg berre være heima for orker ikkje å gå ut..men godt det kommer noko godt ut av det:)

    Ønsker deg ein flott kveld:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Oj oj snupp ja her kan man sikkert gå på tupp!
    Er du blitt fridd til nå da?
    Kan ikke Karl bare si: LA GÅ DÅ!
    Vi gifter oss i sus og dus og du kan få Champagne brus:)))))
    Knis....

    Her stinker Camilla røyk etter bålet og er ganske så trøtt i trynet og vondt i beina etter div potetløp osv;))) tradisjon tro har jeg ALLTID potetløp for alle barna og selvsagt er det premier å få.
    Darlingen har bygget pallebål for hele sameiet og alle koste seg:)
    Håper dere har det koselig med eller UTEN frieri!!! HI HI HI!

    Smask og Blipp på deg skjønningen.

    SvarSlett
  6. Good morning TOVES! How lovely to see your comment this morning from you! YOU are so sweet! OH, I thought of you yesterday when I found this new vintage shop in my city. Everything shabby and white and very Scandinavian! I could not contain myself and wanted everything!

    Have a lovely day dear Toves!!!!! Anita

    SvarSlett
  7. He, he, he, jeg var ikke innom deg i går og nå ser jeg at vi ble inspirert av samme katalog til blogginnlegg :o) Ja, det er jo ikke rart det i det hele tatt. Det var utrolig masse fint som jeg skulle hatt. Og en egen konto.... Ja, visst!! Helt enig :o) Si meg, nå må denne darlingen din snart gjøre noe ut av disse hintene dine :o) Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.