lørdag 28. juni 2014

En bolle med roser ...


…til å pynte litt opp med i hagen :)


Eller snakker vi om en bolle med noe deilig å gnafse på lurer Raffen da han fikk øye på bollen på stolen!!!???
Redd matvraket vårt ble skuffet denne gangen,men hadde han vært desperat nok hadde han nok slukt roser også!


Kjerringa synes bare det var deilig å bruke både det nydelige gamle vaskefatet hun har arvet,og få fylle det med roser som sammen lyser opp uti hagen en vakker solskinnsdag.
Og kanskje kan de lyse litt opp for deg også? 
Ønsker dere en blomstrende,sommerlig og herlig lørdag!



6 kommentarer:

  1. What a lovely way to start my Saturday, seeing your beautiful roses, Toves! I hope you have a sunny and wonderful day out in your world! Anita

    SvarSlett
  2. Likte best bildet av hunden!

    Lørdagshilsen fra meg

    SvarSlett
  3. jeg har også en bolle med blomster stående på en stol i hagen :-)
    men man kan ikke væøre ute å nyte nå, for været er mer lik høsten.....er inne under pledd med fyr på ovnen ;-)
    denne vakre kreasjonen din lyste opp hverdagen min ...tusen takk!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Ååååå dåne og klask i bakken!!! DET var fint!!!!
    Ja du dåner vel du også tenker jeg for at jeg er på BLOGG????
    Jeg ER bloggbar ennå faktisk;)))
    Men digger instagram,men DET har du vel fått med deg snuppe!
    Så herlig innlegg under her også....syns jeg ser deg.....og må faktisk flire litt,selv om det er litt slemt;))
    Nå er jeg så trøtt som en sokk her altså.....huff lurer på om jeg mangler noe vitaminer .... Eller for lite blomster kanskje he,he.

    Suss på deg natta skatta ;)

    SvarSlett
  5. Jeg må si jeg likte det gamle vaskevannsfatet ditt. Så fin farge og mønster langs kanten.
    Og å fylle det med roser gjør det ikke mindre vakkert akkurat.
    Takk for at du sendte oss et solfylt bilde. For her er det iskaldt ute. Skulle tro det var den
    grønne vinteren... Men vi får håpe sola titter fram igjen snart. Vil ha mer sommer jeg!!!
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.