torsdag 29. mai 2014

Jernkvinnen….


...heldigvis snakker jeg ikke om meg selv (bare av og til i så fall),men skapningen på bildet som har kommet i hus!
Jeg synes det var en sånn artig trulte da jeg gikk meg på henne på Skeidar,at før jeg fikk sukk for meg hadde hun landet nedi handlevognen!Jeg har nok en aldri så liten svakhet for slike "dukker" - og drømmer selvsagt om en av de riktig eldegamle slaget med mye spennende historie bak seg.Men sånn rent fra den økonomiske siden så blir den nedprioritert litt til - men den kommer nok!!For på det området skal jeg innrømme jeg ihvertfall er jernkvinne:har bestemt meg for at en gammel prøvedukke helt klinkende klart skal i dette hus!

Basta Bom!


2 kommentarer:

  1. En riktig stilig jernkvinne, det der. Skulle også gjerne hatt ei skikkelig gammel prøvedukke, men de koster litt.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Åååå så flott den var, selv om den er ung :o) Tenk at det egentlig er de gamle damene vi er ute etter, ikke verst det. Noen damer blir mer og mer populære jo eldre de blir, hi, hi :o) Måtte nå le litt av det dopapir partet ditt også her jeg sitter :o) Nydelige unger og for en skjønn katt, ja du har masse mykt å kose seg med :o) Nå har roen senket seg litt over en stresset trønder, det ble en knallfin båttur, og alt jeg skulle få gjort denne uka er gjort, så nå kan jeg slappe av og gjøre alt som skal gjøres hjemme, hi, hi :o) Jeg har også plantet litt, men huset trenger sårt en oppshining så jeg må i gang med det i morgen :o) Kanskje jeg må ut og ta noen bilder av min syrin også :o) Ha en superduper lørdag!! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.