lørdag 19. april 2014

Skulle ønske det var meg...


…som hadde flesket til med et så nydelig oppdekket påskebord,men helt ærlig talt kan jeg ikke skryte av noe særlig oppdekning i det hele tatt.Påsken har nemlig vist seg å være ganske så travel,
er det ikke det ene så er det det andre!!! I går var det en knall-dag på Sunnmøre og Gubben og kjerringa hadde fullt opp å jobbe i hagen!I dag er det på an igjen med å sage/hente ved - kun noen rolige minutter nå før vi drar avgårde!Men jeg bare måtte dele desse nydelige bildene fra Restyle Source som får det til å klø både her og der…

        ... Neste påske!!!Da altså!!!


Deja Vú følelsen kommer umiddelbart,det kjennes ut som jeg har tenkt de samme tankene før.De samme tankene om å invitere famile og venner og lage en koselig sammenkomst!Av en eller annen grunn skjer det dessverre aldri!Alltid noe som skjer eller er i veien!
Eller er det bare vi som finner unnskyldninger????


Men nå vet jeg ihvertfall at jeg i goood tid før neste påske så skal jeg lete opp igjen desse fantastiske bildene for da får jeg umiddelbar lyst å lage lignende bord selv! Så da er det vel håp?


Og kanskje det til og med er håp om å spise utendørs  - i en forhåpentligvis ferdig vinterhage eller i forhåptenligvis ferdig møblert utemiljø på veranda´n ?Det hadde jo vært optimalt,men et sånt bord dekker vi jo like godt innendørs om så er :)


 Og skulle det være snø og kaldt burde vi ha plenty med ved å fyre opp med ihvertfall,så sant vi får ut finger´n og kommer oss avsted!…..

8 kommentarer:

  1. Veden blir nok god å ha til vinteren igjen. Så selv om det er masse jobb med den er det utrolig
    godt når vedlagrene er fulle og man vet at man kan fyre som tusan når det blir kaldt.
    Har klart å ta på meg fire timers ekstra jobbing i dag på selveste Påskeaften, Ikke veldig god på å si nei... Men med konfirmasjon i mai og helligdagstillegg i dag var vel egentlig valget enkelt. Det er penga man lever av... Så der går denne dagen også. Men har fortsatt fri i morgen og mandag da.
    God Påske med vedsajuing og det hele.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Dejlige billeder som altid hos dig.
    Her skal vi have påskefrokost i dag med min familie.
    Endelig fik jeg taget mig sammen til at invitere.
    Ellers har jeg haft det ligesom dig.
    Men i år skal vi hygge os.
    Der mangler bare at blive dækket bord inden gæsterne kommer
    og det er jo det hyggeligste.
    Så jeg må videre i teksten og komme i gang.
    Husk nu også at nyde det indimellem arbejdet i haven.
    Her har vi det nydeligste påskevejr til at være i haven i.
    Måske det bliver i morgen?
    Rigtig fin og god påske til dig.
    Påske klem fra Lonni

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! men spiller ingen rolle om man får tid til å pynte eller ei, man kan kose seg sammen uansett! Og når vi har et nydelig vårvær er det bare å benytte seg av .-) Vi benytter anledningen til å rydde i hagen, male etc....Kos deg videre i påsken!

    SvarSlett
  4. You have a beautiful Springtime table setting. I love how you used yellow as the theme color. I love the plates, chargers,chalkboard name tags, flowers, lemons as the centerpiece! Everything looks so good!!
    Thanks for sharing your beautiful photos too! Happy Easter! New Follower!
    Hugs,
    Jody

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder vennen:)
    Og det spiller ingen rolle om man pynter eller ikke, det viktigste er at man er sammen og gjør ting sammen som familie:) og jeg veit at du gjør alt fortryllende på alle måter så trenger ikke ha noen dårlig samvittighet vennen:)
    Ønsker deg en herlig kveld og nyt dagene:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder! Slike bort finner du ikke her heller .. men her kan vi ikke skryte på oss å vært å mye i hagen heller. Da hadde vi nok regnet bort..
    Ha en vidre fin påskeaften.
    Christinaklem

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder! Jeg kjenner meg igjen i planer og ønsker, men at tid og energi ikke strekker helt til... Jeg trives nok best med spade og trillebår og da blir det lite tid bak kjøkkenbenken...
    Ønsker deg fortsatt fine påskedager!

    SvarSlett
  8. Hei på deg:)
    så flinke dere er
    jobber i vei
    kan ikke rekke alt
    i morgen får vi middagsgjester
    så da får jeg prøve å pynte litt
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.