torsdag 6. februar 2014

Kanskje dere er lei...


...men det er ihvertfall ikke jeg
her jeg går og gliser i vei !


Storkoser meg på kjøkkenet nå
- det ble jo bedre enn jeg håpte på!


Fuglene kvitrer ute og inne kvitrer jeg
- en kjøkkenfornyelse det gjorde seg!


Nå skuler jeg på benken og lurer litt på...
- skal den også få fornying og bli lyseblå?


Tapeten ga sånn mersmak at det utartet seg,-
kanskje også på gangen tenkte jeg og tapetserte i vei!

Flere ruller må jeg ha,
og det er forresten ganske bra,
for jeg holder jo på med trappa ;)




(Hm,kanskje jeg skal slenge meg på NIButfordringen med dette innlegget...tapet står på tapeten denne gang (haha) så da skulle det vel passe bra med min nye tapet også kanskje???)

20 kommentarer:

  1. Så deilig å høre at du er så glad :) Kjøkkenet ditt er så koselig!
    Jeg stemmer JA for lyseblå benk!

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Det synes jeg du absolutt skal gjøre!!!
    Dette ble bare SÅ FINT!!!!
    Flink du er til å skrive på rim også da!!!
    Ble skikkelig glad av å lese det!!!
    Masse fine ting du har!
    Den SPRING girlanderen ville jeg også gjerne hatt.
    Hvor har du kjøpt den da?

    Er så nyskjerrig på om du fikk besøk av frk. rød til slutt?
    Eller blir det små føtter i huset igjen?

    Ha en fin dag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Tji-hi ;)
    Som forventet var lykken kortvarig,men deilig så lenge den varte.Frøken Rød har både kommet og dratt igjen,så vi får satste på litt hometitten hompetatten midtveis til neste gang Frøkena er underveis...men har vel blitt så gammel at det hverken er liv i egg eller andre nødvendigheter,haha!
    Men men - drømme gjør jeg jo alltids!!!!!
    Spring girlanderen har jeg laget selv at litt ymse papir jeg hadde liggendes!Lett som fett (ungenes yndlingsuttrykk,nå har visst mora også begynt!)Toveklem.)

    SvarSlett
  4. Dette ble kjempefint, Tove!! Tapeten var utrolig fin i både mønster og farge, det høres ut som det kan bli veldig fint med lyseblå benk...blir spennende å se hva du finner på:) Lampetten under her ble også kjempefin!! Jeg ser så mange fine tapeter om dagen, får litt lyst på det selv også:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Hei gledesspreder :-):-)
    Delt glede dobbel glede :-):-)
    Dette ble lekkert Tove ♡ Ikke rart du gliser, for en forandring :-)
    Lunt med den tapeten ♡
    Jeg så ikke det som var skrevet i blått, gjettet bare , hihi
    Klokken her tikker ikke unormalt høyt, hmmm
    Kos deg videre ♡
    Klem & smiiil
    Bente

    SvarSlett
  6. Ååååå smelt så lekkert da!!!
    Du er nå en skjønn høne du ❤❤❤
    Så godt at du har dine vakre hunder slik at du får beveget deg og at det gjør godt ( for en gammel skrott) for kroppen! ( hi hi litt galgen er bra hva?? )

    Du skrev at du har en TOM blomsterpotte??? Hva skjer ?? Que??? Rett før jeg ringer 911 altså ;)))) håper gubben tar en NØYE titt på kommentarene på bloggen og finner ut at rivjernet fortjener en blomst!! PRONTO ❤❤❤
    På søndag er det jo morsdag....hi hi.

    Nei nå skal jeg slutte å tulle....
    Helt nydeligvakkert hos deg og all grunn til å være fornøyd flinka!

    Hoi hoi og klem ❤

    SvarSlett
  7. Koselig kjøkken og kjempefin tapet :)
    Men det gjelder å ikke overdrive, kjære deg! La benken være som den er, den er nydelig!

    SvarSlett
  8. Det var en koselig kjøkkenkrok Tove!
    Liker veldig godt tallerkene du har i hyllen, og bokstavene og fuglene under kjempesøte :-)
    God torsdag!

    SvarSlett
  9. Nydelig kjøkkenkrok Tove:)
    Elsker tapeten, benken, pynten, alt;)
    Herlig og vårlig:)

    Lykke til i utfordringen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. JA HIV DEG MED
    KJØKKENET DITT ER EN SANN DRØMM <3
    JA HIV DEG MED HOS NIB
    ØNSKER MEG VELDIG NY TAPET JEG OGSÅ
    NYT KVELDEN SØTA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Witaj
    Trafiłam tu od Katarzyny, spodobała mi się półka i kuchnia.
    Będę zaglądać i patrzeć ;))
    Pozdrawiam balerinka

    SvarSlett
  12. Ååååå Tove dette ble bare så utrolig fint!!
    Du er bare så flink. Er helt imponert av deg:)
    Dette blir et kjempefint bidrag hos NIB!!
    Ønsker deg lykke til i utfordringen:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  13. En kjempe koselig krok du har der:))!!! Tapeten passet så fint inn til alle de fine detaljene du har.....vakkert!!! Ha en fin helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  14. hej tove,
    thanks for the sweet comment!!! your blog is very nice. sometimes i trade pillows or other things i made. yes, love is never wrong. :) i like your blog and take it with me in my blog list. ;)
    LOVE from biene♥

    SvarSlett
  15. Åååå herlighet sååå skjønt det ble,flinka. :)) Benken
    hadde blitt lekker lyseblå. :)) Skal hive meg over kjøkkenet
    jeg også,kjøpte meg ny benk på Bohus i går og maling
    skal handles inn i dag.
    Ha en flott helg, tenker du koser deg glugg på kjøkkenet
    ditt nå ja.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  16. Tapet på kjøkkenet er en vinner;) Så gøy at du er bitt av tapetbasillen- det blir jo så fint;)

    SvarSlett
    Svar
    1. "Bittet" er ikke akkurat nytt,har hatt tapetdilla i maaaange år jeg - har bare fornyet littegranne og forandring fryder.Tapetverdenen er forøvrig helt magisk - så masse nydligheter :)
      Toveklem.)

      Slett
  17. Gledelig helg snipp ❤❤❤

    Smil- klem og Blipp ❤

    SvarSlett
  18. Kjempefin tapet, skjønner godt at du er storfornøyd med resultatet! Koselig kjøkkenkrok med mye fint!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.