lørdag 8. februar 2014

En mors tanker....


...bruker vel stort sett å være bra,og i beste mening.
Slik var tanken også bak denne tapeten på Linus sitt rom - ikke bare var den knakandes tøff å se på synes jeg,men gutten kunne jo lære Verdenskartet på kryss og tvers.Praktisk eller hur?



Men da den samme mamma´en her var i sving med å lime opp tapeten og fikk komme nært innpå den var det jo ikke noe verdenskart i det hele tatt!Tvert i mot - her har vi et eldegammelt kart,og gutten kan om ikke annet bli god på amerikanske stater!
Jaja,you never know - kan komme til nytt det????
FOr sikkerhets skyld har han fått en globus....
det skal ikke mangle på kunnskap om verdens land nei!! ;)


På en annen vegg står stjernene i kø,gøy å bruke litt forskjellige tapeter og lage kontraster :)


Selv om Linus har mange "barnslige" ting på rommet sitt føler jeg at etter at vi pusset litt opp her inne til han i fjor så er dette et rom han kan vokse i,- et tøft grunnlag !
Så er det jo verdens tøffeste gutt da ;)


Tenkte å delta på NIButfordringen med desse glimtene fra Linus sitt rom.Denne gangen skal vi vise tapeter og forskjellige måter å bruke tapet på - fantastisk mange artige og inspirerende bidrag!!Jeg har også et annet bidrag fra kjøkkenet du kan se i et tidligere innlegg.Tror jeg kunne lagd 20 innlegg,det er jo så...

...gøy med tapet!!!



4 kommentarer:

  1. Begge tapetene var knall fine!
    Hva gjør det vel om den kommer til nytte eller ei når den er sååå fin :-)
    Og en globus er jo både fint og se på og morsom å snurre på (husker jeg fra min barndom..)
    :-)
    Fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjempetøft gutterom!!!
    Og gode mamma tanker da!!!

    GOD HELG og HEIA NORGE!!!!

    SvarSlett
  3. Flink du er Tove :-):-) Dette var virkelig et tøft rom.Likte super godt tapeten
    Gleder meg til å se mer av kjøkkenet:-)

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. denne tapeten var råkul....og så flott det var med en stjernevegg.....denne kontrasten likte jeg :-)

    lykke til i utfordringen :-)
    klem tone

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.