torsdag 30. januar 2014

Størrelsen teller...




...og kan sannelig være opphav til øyeblikk med fantastisk lykke!
Som i dag for eksempel,er jeg veeeldig glad for at det ble laget en stor og god porsjon med Lasagne i forgårs.For da var det bare å varme opp igjen,og kutte litt salat,og alle var fornøyd :)
Restemat husker jeg selv fra barndommen som noe man absolutt rynket på nesen av -  men av og til er det jammen kjekt !!!!
Det er ikke ofte vi i dette huset har rester,noe som jeg kunne skrytt på meg selv og min fantastisk nøyaktige middagsberegning...men det har vel litt mer med det faktum at her er et par firbeinte som står klar til å jafse i seg det som eventuelt måtte være til overs av menneskemat ;)
Ungene var overlykkelige for nok et Lasagne-måltid ,og selv om jeg synes det er koslig å lage mat var det rett og slett ekslusivt å ha det så lettvint for en gangs skyld!!!
Og enda bedre - nå fikk vi plutselig tid til å komme oss ut og nå skal skøytene til ungene letes opp igjen!

Sa jeg noe om lykke?






1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.