søndag 19. januar 2014

Du har vel plass...



...til enda flere godbiter i bokhyllen,på bordet eller i en stabel??For slike bøker som dette,de bare man finne plass til!

Endelig har Sanne fått ferdigstilt boken jeg har ventet på så lenge.Sanne tar de vakreste bilder,og dette blir rett og slett en delikatesse!Kan kun kjøpes via hennes nettbutikk som forøvrig også bugner av andre delikatesser...du er herved advart ;)



Town & Country Home bloggen titter jeg innom rett som det er og nyter flotte bilder og henter inspirasjon.Nå har også Carolina lagd bok og slik jeg ser det - en bok man må ha!


Tar det ingen ende på interiørbøker man bare må ha???



2 kommentarer:

  1. dette er ikke bare bøker, men en del av et interiør ....så vakre!

    klem tone

    SvarSlett
  2. TAKK FOR TIPSET
    SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.