tirsdag 21. januar 2014

Barneklær...



...er virkelig noe av det kjekkeste jeg vet om!Ikke mye slår en shoppingrunde med litt nytt til avleggerne her i huset,spesielt når man finner noe man faller helt pladask for - og det er helst akkurat da jeg kjøper barneklær.For dere er sikkert velkjent med samme situasjon som meg...når man går rundt og leter etter noe spesielt skal du være helt sikker på at akkurat det finner man ikke!Når man derimot ikke skal ha noe som helst,men likevel ikke klarer å holde snuten unna butikkene med små størrelser og kroppen på en eller annen merkelig måte (som om de har magneter i butikkene som suuuger meg inn)...ja da finner man - altfor mye ;)


Barneklær i store fjell utover et visst gulv på et visst rom derimot...kan jeg styre min begeistring for!Men Martine har visst opprydding på gang i dag.Man kan knapt nok se gulvet hennes,det er dekt!Mitt hjerte får et vondt støt hver gang et av de nydelige plaggene hennes treffer kurven for for små klær,- buhuu....det som var så fint tenker jeg vonbroten!!! 


Men sånn må det jo bli innimellom.De vokser så altfor fort ut av klærne sine,og nye må kjøpes!


Jeg tør vel påstå at jeg følger ganske godt med å hva som skjer på barneklærfronten og storkoser meg når jeg finner nettsider som treffer meg midt i morshjertet!! 


Derfor tenkte jeg at jeg skulle komme med en liten anbefaling i dag - en nettside som gleder meg på alle måter er:

Vivi & Oli

Her er det ikke barneklærne som er kjempefine,men stylingen et eventyr!Her kan man virkelig få idèer til for eksempel fotografering av egne barn.Interiørtips til f.x barnerommet er heller aldri feil og inspirerer!Eller til barneselskapet?





Bloggen er Polsk (trur eg tralala) - men teksten er ikke så nøye med for min del,og om man vil forstå noe kan man jo heller bare bruke google translate!

 

Er ikke bildene og klærne skjønne????
Riktignok ikke de mest praktiske til barnehagen eller skolen eller i hverdagen generelt,men til de spesielle anledninger eller varmere dager om noen måneder :)
På bloggen finner du forresten kategorier for hver av årstidene!



Med klærne på gulvet på Martines rom går det vel som det pleier.Hun begynner like optimistisk hver gang.Det er gøy en liten stund...så må hun ha en liten pause.Liten er visst bare forbokstaven, for pausen blir gjerne veldig lang den,-ja den kan til og med vare opptil flere dager dersom mamsen her bestemmer seg for at denne gangen skal hun få ordne opp selv!Basta Bom!
Men en mors tålmodighet varer kun i en begrenset periode.Ihvertfall hos denne moren!Nok er nok liksom!Så nå får jeg vel bare bite i det sure eplet og hjelpe til,slik det blir ordnings!Faren er...at det blir altfor god plass til nye klær;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.