onsdag 11. desember 2013

Huff og off...



















 ...her råder det totale kaos atter en gang!Slik går det når man har maling i hus,og idèer kommer dalende med jevne mellomrom!Det hjelper heller ikke at jeg ikke er i toppform,i natt var det spyings og i dag mater jeg doen titt og ofte med den ene suppen lekrere enn den andre.Ikke har man spist og er slapp og uten energi,og søvnen har det vært så som så med også.Likevel må kjerringa her på død og liv hive seg over nattens idè og da må hun tåle det kaoset det resulterer i.Som man reder.....ikke sant?
Men nå har jeg tatt meg fem minutters pause både fra maling og dassen og trengte noe langt hyggeligere å se på.Da kan det vel ikke bli stort bedre enn de sjarmerende Maileg-nissene eller hur?
Man må jo bare smile av dem,den ene artigere enn den andre :)
Det bor noen hjemme hos meg også,men jeg har plass til mange fler.Derfor skal jeg snuse innom butikken Live-In i Ålebyen når jeg skal avsted for å fremkalle bilder der borte så snart helsen tillater det - da er det til og med håp om julekort før jul!!!!
Da er det bare alle julegavene som mangler,phew!Ikke en eneste en er innkjøpt,rett og slett grunnet mangel på bil.Gubben har lånt vekk varebilen og dermed har vi bare en bil i heimen,og ting blir ganske mye mer innviklet da.Men både jul og julegaver skal det bli lell - jeg jobber best under press innbiller jeg meg og skal nok bli ferdig i en fei!!(Det gjelder å ha troen!!)Alle dere flinke medbloggere har vel full kontroll,det kan se sånn ut? :)
Men nå må jeg visst fyke på do igjen,trimmen får man ihvertfall og det gjelder å være lynrask før "leveransen" ender helt andre plasser enn i do....
        ...galskapen lenge leve!

pictures pinterest

2 kommentarer:

  1. God bedring, å stå på. Så kommer du nok i mål!!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Auda, godt å ha det unnagjort da - når dritten først inntar huset mener jeg;) God bedring til deg! Og Mailegnisse må da være beste plasteret på... vel - skal ikke gå dit!
    Må innom Live-In en tur jeg også, jeg har begynt å samle Maileg til tantejenta mi og må ordne siste julegava på lista. I år er det første jula jeg har bil (tok lappen for under to måneder siden) og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg sympatiserer med din mangel på sådan (bil attså) Tar forferdelig lang tid uten! Jeg er egentlig ferdig men begynner å få en gryende følelse av at det er mye som er glemt og det stresser meg veldig. Skal ikke være enkelt;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.