torsdag 5. desember 2013

Det skulle egentlig vært...


...vårt spisebord jeg skulle legge ut bilder av i dag.Hadde store planer inne i hodet,dekke et fint julebord og knipse i vei.
Tross alt bursdag i heimen!Men timene gikk uten at det gode lyset kom,her har det snødd nesten hele dagen .Og det er forsåvidt kjempekoslig.Men da blir det mørkt.Så da kommer jeg med et enda bedre alternativ istedetfor,denne rosa deiligheten av et hjem som rosaelskeren i meg merker jeg faller pladask for!!!

Lekkert og koslig!
.

Og selv med rosatoner så er hjemmet vinterkledd,
skinnfellene på de kalde Tolixstolene pynter veldig!
Sitter omtrent på det samme selv,visst er stolene tøffe men man kan fryse på seg litt av hvert i dem en kald vinterdag!
(Litt av hvert er vi overhodet ikke interessert i!!!!)


 Og om ikke de flotte skinnfellene er bra nok å sitte i så ser ihvertfall sofaen aldeles deilig ut,myk og god å krype oppi en krok og dandere seg med alle de lekre putene - slikt kan vi like!
Det blå skapet overrasker litt,men på en særdeles positiv måte :)


Det feminine i tøff harmoni med det rustikke og elementer fra naturen - her var det perfekt!!!!!
Den oversiza bokstaven er råkul,ikke sant?
Har så lyst å sage meg ut en gedigen bokstav selv,men klarer ikke bestemme meg for hvilken!!!????




Så vakkert og stemningsfullt....levende lys som brenner i en nydelig samling staker :)


Måtte ta med bildet av dama som bor her også,jammen passer hun ikke inn helt perfekt og er så skjønn selv - her gjenspeiler interiøret damen 100 % synes jeg!Søt bulldog også!!!
Livet er urettferdig dere - her er det omvendt:jeg er rynketryne og hundene har det peneste håret ;) Blæ!



6 kommentarer:

  1. Dette var en nydelig leilighet:)
    Her kan man hente masse inspirasjon:)
    Sov godt vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. så flott
    masse herlige bilder
    trenger det i uværet
    håper Martine FØLER SEG BEDRE
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. så lekkert det var der....drømme,drømme!!!
    klem tone

    SvarSlett
  4. Herlige bilder.
    Snør og snør her også, men nå er jeg veldig klar for julesnøen :)

    Kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Å hallaisen eller god natt.....ja for jeg er offisielt lagt meg og vært flink å ta av maskaraen tilogmed:))))
    Måtte jo bare innom når du hadde råååsa innlegg og jammen var her lekkert du!
    Bokstaven er jo til ære for meg vettu C for Camilla ...helt klart!
    Håper alle er så frisk som dere kan bli...hi,hi,hi....
    Ja why not lage film om akepott....en prinsesse som aket dagen lang!
    Her har det blåst masse i dag,men roet seg nå....skal visst komme villt masse snø i morgen!
    Nei nå må jeg få skjønnhetsøvnen min....selv om den egentlig er før kl 23.00..,, pytt jeg er nå gift,ha,ha,ha.
    Natta......kram.

    SvarSlett
  6. Herlige bilder ja, i perfekt lys. Er jo ikke akkurat fotolys for tiden, så det er så godt å titte på andres bilder da :o) Her har også snøen lavet ned, om ikke lenge snur sola og vi går lysere tider i møte. Ja, nå er jeg sannelig spent på om du klarer å bestemme deg for en bokstav. Det blir vel kanskje to eller tre bokstaver, hi hi :o) God natt til deg kos deg så masse i denne herlige tiden. Håper alle er friske og raske nå da! Stoor klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.