torsdag 21. november 2013

Lyseblått og rødt....




...I´m head over heals!!!!


Det innebærer blant annet at man kan ligge våken sånn nesten halve natten og bare surfe og finne masse fine bilder i nettopp de fargene!! De bildene man finner innebærer som regel en del Green Gate eller Cath Kidston,og det har jeg ikke akkurat så veldig mye imot skal sant sies;)




Faktisk er lyseblått og rødt fint året rundt,det kan være både sommerlig - og herlig også til jul:)



Falt helt pladask for denne skjønne tekstilserine fra Ib Laursen,det er vel påtenkt til jul men jeg synes de med blå ruter kan få være hele året jeg da.Må se om jeg får tak i dem!!!!



Blåøyde katter har jeg heller ikke noe imot ;)


 Synes det er så sjarmerende med kjoler og klær i denne romantiske stilen,gjerne med blomstrer på og gammeldags snitt.Hvor får jeg tak i slikt funderer jeg på....



 Et lyseblått Smeg kanskje??? Smegkjøleskap skal ihvertfall i hus,men fargen er uviss.Enklest med et hvitt/krem farget,men jeg elsker både lyseblå,rosa og mint/turkis.Jeg har gooood tid å tenke,for det er ikke noen umiddelbar fare for Smeg enda....


 Se skjønneste innpakningen da!Prikker og striper er aldri feil,og dette var herlige kombinasjoner.Tenk til helgen er det første helgen i advent...på tide å begynne å tenke på julen og finne ut hvilken innpakning jeg skal satse på i år??? Men akkurat nå skal jeg "pakke ut meg selv" og komme meg i dusjen og skylle meg etter en lang og svett - men nydelig morgentur :) 


images pinterest

5 kommentarer:

  1. Å DÅNE FOR NOEN HERLIGE BILDER
    BLE HELT BETATT
    SÅ FLINK DU ER SOM ALLEREDE HAR VERT PÅ TUR
    VAKKER DAG TIL SØTE DEG TOVE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hallo Tove!
    Nyyydelige bilder, jeg liker også veldig godt denne fargekombinasjonen...den gir en landlig og hjemmekoselig stemning!! Det ser forresten fint ut med liftgardinen i forrige innlegg og du...den gamle klokken gulvklokken din...LOVE..LOVE..LOVE..

    Ha en fin dag og en riktig god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. 1. søndag i advent er 1. desember :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heeeerlighet'!Visst er D det!!!Måtte ut og sjekke kalenderen på kjøkkenet - dette må jeg rapportere til Gubben som faktisk kan anklages for hele misforståelsen!Han sa nemlig i går kveld at det er første advent i helgen!Og jeg tenkte ikke over saken jeg og tok det for god fisk!!Hmmm....men D er bra det ikke er i helgen - tiden går fort nok!!!;)
      Takk for oppdatering - bra noen følger med :D
      Toveklem :)

      Slett
  4. Hallaisen din lyseblå røde skjønning❤
    Det var da aldeles nydelige bilder da....
    Ja jeg gleder meg til å pynte snart... Blir jo rosa og vinrødt som vanlig hos meg:)
    Jeg ligger på varmebehandling akkurat i dette øyeblikk , men det var litt kjedelig i dag, så da måtte jeg myse innom deg ❤
    Me sjåast på bloggen :))))
    Klem og smil ❤

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.