onsdag 20. november 2013

Ja takk,veldig gjerne...


....faktisk forferdeligvoldsomtekstremtveeeeeeldig gjerne !


Barfota by Pia er ikke bare et fantastisk Norsk merke med fantastiske klær,tilbehør og interiøartikler,de er også fantastisk snille!
I siste Vakre Hjem & Interiør har de en flott helsides annonse med en superduperdeilig genser avbildet - jeg fikk umiddelbarhakeslepp og vil ha følelse!
Teksten på bildet er enda mer fantastisk,og jeg må bare nødt til å prøve lykken for hvem vil vel ikke vinne varer fra Barfota til den nette sum av kr.10 000!Hakesleppen gikk nesten til full dånings!
Det hadde virkelig vært litt av en fantastiskhet,om man faktisk kunne få et utvalg av alt det tøffe og fine de har rett hjem i postkassen!
Og det eneste man trenger å gjøre er å sende en ønskeliste til dem til en verdi av 10 000!En lett jobb med en vidunderlig "lønn" tenker du kanskje,men sååå enkelt er det ikke.For de har jo så mye fint,at man egentlig nesten kunne tenkt seg alt!!! :)


Faktisk må jeg innrømme at jeg med lengselsfulle blikk har kikket på avdelingen for Barfota på Black & White,som er den butikken nærmest meg med det merket.Men jeg har nok måtte luske meg videre forbi,siden lommeboken dessverre ikke tillater slike krumspring for tiden,i kombinasjon med at man alltid har for liten tid de få timene man er rundt i butikker og egentlig skal gjøre helt andre ting enn å sikle på klær,smykker,vesker = farlige fristelser!!!


Men er det ikke gøy da folkens,med norske merker som gjør det bra!
Barfota setter virkelig sitt særpreg på kolleksjonen sin med alle de flotte dyrene fra Norsk Fauna,og det fine Norske flagget på plaggene.
Stolte av å være norske sannsynligvis?Vi burde være stolte av bedrifter og grûndere som satser og tør,og får det til,får folket i arbeid og det blir en vinn-vinn situasjon på alle måter!

Dessverre er det altfor mange bedrifter som flagger ut,og dessverre er det altfor mange klær (og andre ting) som kommer fra store bedrifter med masseproduksjon og ikke alltid like heldige arbeidsvilkår der de blir laget.Kanskje burde vi stoppe opp og tenkte oss om hva vi kjøper?? Dette gikk jo nesten fra ønskeliste til moralpreken - det var ikke meningen men en liten tankevekker har vi alle godt av innimellom!

Vil du prøve lykken til tross for at jeg egentlig har planlagt at det er jeg som skal bli den heldige (frøken tøff i trynet er stor i kjeften men håpe kan man iallefall) så er det bare å sende en ønskeliste til følgende mailadresse :

konkurranse@piadesign.no
innen 10.Desember

Årets beste julegave med andre ord.....



3 kommentarer:

  1. Her var rigtig mange fine ting.
    Selv jeg blev forelsket.
    Lækkert tøj og smykker, lige noget for mig.
    Lykke til kære Tove.
    Håber du vinder.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  2. Så enig snuppeluppa!
    Det var " dånings" masse fole fint!!!!
    I sympati og for at du skal få større vinnerlykke.....skal jeg ikke sende inn;)))

    Ha en blomstrete herlig dag !

    Hoi hoi og klem.

    SvarSlett
  3. Ja, de har utrolig mye flott:)
    Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at du vinner:)
    Ønsker deg fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.