torsdag 21. november 2013

Dronningen av DIY...


....overskriften både skrives og ikke minst må leses med en stor porsjon ironi!Dronningfaktene er slett ikke noe å rope hurra for,spesielt ikke etter denne planen gikk i vasken!Det hadde seg nemlig sånn at jeg kom over dette festlige skiltet på Kremmerhuset.Likte det,og likte det ikke!Syntes teksten var rasende festlig,men det er klart enkelte kan ta seg nær av den.
Derfor må det umiddelbart understrekes at det er heeeeelt tilfeldig at bildet står på Gubben sin stol her!Det har iiiingen sammenheng overhodet med lengdemål og centimeter på diverse unevnelige kroppsdeler på Gubbeskrotten,sånn det er på det rene!Den nederste teksten her er mest på humor og moro  er myntet på Gentlemen generelt og ikke noen viss!!!Det andre som står her derimot kan taes helt på på alvor av alle og enhver ;)
Som sagt,teksten og trykket på bildet likte jeg godt men syntes bildet var altfor hvitt og "enkelt" til vårt bad.Men mens jeg stod der og vurderte ble jeg tøff i trynet og tenkte at det lot seg vel fikse!!!! Tevann ble kokt opp,malepensel lett frem.Rammen tatt av.....og planen var å gulne bildet slik det ser litt gamlere ut enn det er.Men det var en umulighet.Bildet trekte ikke til seg noe som helst og tevannet prellet av!Blæ!


I min impulsivitet og henrykkelse over det festlige budskapet ble det likevel til at jeg klistret det opp på badet med det rare!


En ting er sikkert - en dotur i denne heimen byr på mange rariteter!Og når det gjelder DIY´en her...knis,knis....

...enkleste ever !

(Strengt tatt kan den vel knapt nok kalles DIY og like knapt nok kan vel jeg kalles Dronning ;)



9 kommentarer:

  1. Hallo på do....ho ho hoooooo!
    GODT det var hvite toalettruller og IKKE slike som gubbedarlingen kjøpte feil med blått mønster....vi,hi.
    Flott å se brettekanter på rullen....litt sånn hotelfaktor og jeg tipper du bretter og bretter,,,:)))))
    Skiltet er superkult ;)

    Om jeg får ekstra smilerynker snart, er det DIN feil altså!!!!
    Alltid like oppfriskende å besøke bloggen din!

    Ps.....i dag fikk jeg strøm i leggene og massasje .....ikkje tosje:)

    Hadet på badet då:)
    Snipp og Blipp :)))

    SvarSlett
  2. Måtte smile av den der :)

    Godt å høre at det er flere som har små apekatter. Lille loppelus er i dag enda mer blå. Blåveisen dekker nå hele øyet i lilla og svarte nyanser. Og jeg må inrømme at da jeg så at hun hadde det helt fint, så skumkjeftet jeg. Sengen skal liksom være umulig å falle ut av (den var liksom loppelus sikret), men hun har viklet seg innimellom og hengt utfor, og så ramlet med hodet først i gulvet. Den ungen klarer det umulige. Og hun skremte vettet av meg, så litt kjeft måtte rett og slett til. Sånn er vel vi mammaer noen ganger :)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. dette var morro!
    du får sagt det :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Fint skilt med et riktig så godt budskap :D Med hannkjønn i alderen tre til åttifem i umiddelbar nærhet ville nok et slikt et skilt vært vel verdt en investering også her i gården....hehe :)

    Uansett, ønsker deg en riktig så flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. Å herligalondon !!! Er det fersken papir ???? Passer sikkert der i " ræven " ja! Hi hi hooooo JA kjøp rosa dopapir til med du snuppa mi ❤❤❤
    Fole galen You and me.... Og herlig humor har vi og!!! Og bare så du vet: jeg bretter alltid dorullen! Not!
    Midt i pepperkakebaking her nå
    Hei hå ❤❤❤

    SvarSlett
  6. Fniss.. det var en rolig skylt du satt upp.
    Och mycket snyggt viket toa papper.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Artig tekst og lesing som alltid:)
    Så kjempe flink du har vært som har malt dørene, ble sikkert kjempe flott:) og flink du er som går på trappa:) gleder meg til å se ferdig:)
    Ja, he he he ... Tror du kjenner meg ganske bra etterhvert:) jeg har nok ikke ro i baken jeg veit du.... Sitter jo bare å hopper i sofaen om dagene og klør i hele meg for å komme på beina igjen... Må jo bare komme igang, har så mye som skal gjøres på huset:)
    Ønsker deg en strålende helg vakre vennen:) du er ei flott jente:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Hi,hi.... stilig skilt da :)
    De humorløse får jo bare ergre seg over skiltet - blir jo gøy i seg selv det da :)

    :) Inger

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.