fredag 25. oktober 2013

Jeg skuer utover....


....landskapet og lurer meg på om ikke denne morgenen og dette været er helt aldeles perfekt for litt plukking av mose uti skogen??Elsker å bruke mose både inne og ute,og den nytter det ikke å plukke etter frosten er her så det er vel bare å hive seg rundt!Hundene blir nok gladelig med på en tur,og skitner nok til labbene i sånn passelig dose slik man får noe å gjøre på når man kommer hjem igjen også...som om det skulle være mangel på det liksom!Engelen som skuer utover på bildet her har fått låne teaterkikkerten min,som jeg fikk av Gubben da han kom hjem fra København,kjøpt på K&Co.Vet liksom ikke helt hvor jeg skal legge den,eller hvordan jeg skal fotografere den.Så da fikk engelen her låne dem en stakket stund,men ser en smule merksnodig ut...

...alt for kunsten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.