torsdag 8. august 2013

Give-away - trekkes i morgen....


...som jeg gleder meg til å få sende denne knalltøffe vesken fra By Burin til en av dere!!!!!Skulle ikke forundre meg om jeg nesten er mer spent enn hva dere er,hihi - og så synes jeg det er så kjekt å få mulighet å vise at jeg setter pris på dere som titter innom meg!

Men...skulle det være noen sjeler til der ute som har lyst å prøve vinnerlykken så har dere fremdeles sjansen...vinneren trekkes ikke før i morgen 10/8 så hiv deg rundt og bli med her ,kanskje har nettopp du


vinnerlykke?
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.